Kom med dit bedste slanketip....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

lululupo

Zette skriver:

Det rige har mange glæder!! Jeg vil også have en crosstrainer, men det har jeg squ ikke råd til fik I nogensinde fjernet det på væggen der var nogle punks der havde efterladt?

Ja det er væk, vildt latterligt! GRRRRRRRRRRR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

lululupo

Eva. skriver:

Indse der kun er en eneste måde og det er at spise sundt og komme ud og få noget motion....tag valget og gør noget ved det... ingen tips eller tricks ellers, kun den hårde måde, men det virker så også...

Jeg er så desværre bare typen som aldrig har haft problemer med vægten og derfor aldrig har haft brug for en kur, har anskaffet mig en crosstrainer til hjemmebrug... Men spise sundt, er det noget med 5-6 små måltider om dagen, droppe pasta, ris og brød eller hvordan???

Knus

Anmeld

21. august 2010

lululupo

mullesmith2 skriver:

Mit bedste trick er altid at have frisk frugt og vand på flaske i køleskabet. og så undgå at have alt for meget unødig og let tilgængelig snack i skabene.

Check, done!!!

Anmeld

21. august 2010

baby2010

Man må aldrig blive sulten! Spist KONSTANT! Når man køber frugt, skal man vaske den og stille den hvor man opholder sig - fx sofabordet, ellers bliver den ikke spist (herhjemme ihvertfald).

Du kan også prøve hjemmesiden www.madital.dk

Held og lykke

Julie - som også mangler uhyggeligt mange kilo

Anmeld

21. august 2010

lululupo

Saaby skriver:

Hejsa..

Det der har virket for mig er at stoppe med pasta, ris, kartofler og hvidt brød.

Sammen med nogle gode turer med barnevognen, og en god omgang sund fornuft. Det skulle hjælpe..

Shit, elsker ris og pasta!!!

Anmeld

21. august 2010

lululupo

SpunkenJo skriver:

Spis mindre, drop sukkeret....

Motion, motion, motion!!!!

af sti afsted!!!

Anmeld

21. august 2010

lululupo

baby2010 skriver:

Man må aldrig blive sulten! Spist KONSTANT! Når man køber frugt, skal man vaske den og stille den hvor man opholder sig - fx sofabordet, ellers bliver den ikke spist (herhjemme ihvertfald).

Du kan også prøve hjemmesiden www.madital.dk

Held og lykke

Julie - som også mangler uhyggeligt mange kilo

Og her gik jeg nærmest og sultede mig selv, arhhhhhhhhhhh!!

Må bare tabe de kg så min skønne garderobe kan blive taget i brug igen!!!!!!!!!!!!

Held og lykke til dig også, vi må kæmpe må vi!!!!

Anmeld

21. august 2010

Svei

lululupo skriver:

Jeg er så desværre bare typen som aldrig har haft problemer med vægten og derfor aldrig har haft brug for en kur, har anskaffet mig en crosstrainer til hjemmebrug... Men spise sundt, er det noget med 5-6 små måltider om dagen, droppe pasta, ris og brød eller hvordan???

Knus

Du skal ikke på kur, jeg har aldrig tabt mig ved kur og ingen holder vægten ved kur...om du spiser en eller flere gange har undersøgelser vist ikke betyder så meget...det der er vigtigt er at du forbrænder mere end du indtager og så er det op til dig at finde den bedste måde netop for dig...jeg har altid spist mange gange om dagen og gør det stadig...men se på hvad du spiser og hvor meget...og ellers mener jeg der er noget madlog.dk hvor du kan få en idé om hvad og hvor meget du kan spise af de forskellige...men i princippet kan du jo leve at chokolade, bare du stadig forbrænder mere end der kommer ind...

Anmeld

21. august 2010

Tulle28

lululupo skriver:

Shit, elsker ris og pasta!!!

Du må godt spise ris og pasta, det skal bare være moderate mængder og så skal det være FULDKORN:-)

Og som andre også skriver, så er det ud med sukker og snacks og ind med motion, grøntsager og fuldkorn/fibre... Men husk at det ikke behøver at være trist at ændre livsstil, man kan sagtens lave lækker, sund mad:-)

Knus Tulle 

Anmeld

21. august 2010

lululupo

Eva. skriver:

Du skal ikke på kur, jeg har aldrig tabt mig ved kur og ingen holder vægten ved kur...om du spiser en eller flere gange har undersøgelser vist ikke betyder så meget...det der er vigtigt er at du forbrænder mere end du indtager og så er det op til dig at finde den bedste måde netop for dig...jeg har altid spist mange gange om dagen og gør det stadig...men se på hvad du spiser og hvor meget...og ellers mener jeg der er noget madlog.dk hvor du kan få en idé om hvad og hvor meget du kan spise af de forskellige...men i princippet kan du jo leve at chokolade, bare du stadig forbrænder mere end der kommer ind...

Fantastisk det prøver jeg... Uhhh tænk at leve af chokolade hi hi!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.