kønssygdomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

NinaNymannMadsen

jeg stemte ja. har haft klamydia. og skal snart til gyn. for at få testet for hpv da min læge kunne konstatere en celleforandring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har aldrig haft en kønssygdom, og har (næsten) altid beskyttet mig - i starten af forhold har jeg forlangt at vi begge to, gik til lægen og blev testet før vi dyrkede sex uden kondom.

... Men jeg har dog Herpes labialis (forkølelsessår), og har haft det siden jeg var 7 år - og hvor er det dog irriterende at skulle holde sig fra at kysse sin kæreste og datter, når det er i udbrud!!

Anmeld

23. august 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

der findes jo en vaccine nu... Den alle piger får gratis (tror det er så længe man er under 12)! Men det er ikke i alle tilfælde vaccinen kan slå virusset helt ned hos os der har haft den... Den kan bare sikre at man ikke bliver smittet. Men jeg satser da på jeg ikke skal døje med det, nogensinde igen

nej gåber heller ikke for dig du skal døje med den

tror ikke jeg har fået sådan en vag. men fik et skrab her til 3mdr undersøgelse og der var ikke noget, heldigvis

Anmeld

23. august 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

jeg stemte ja. har haft klamydia. og skal snart til gyn. for at få testet for hpv da min læge kunne konstatere en celleforandring.

for er der ikke er noget

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor-til-vanessa skriver:

nej gåber heller ikke for dig du skal døje med den

tror ikke jeg har fået sådan en vag. men fik et skrab her til 3mdr undersøgelse og der var ikke noget, heldigvis

det er en god idé at få den... I vores alder er det egenbetaling, men så er man til gengæld beskyttet resten af livet!

Det er 3 vacciner i alt...

Nogen synes det er for dyrt, men jeg mener jo ikk man bør sætte pris på sit helbred - slet ikke hvis det kan forhindre kræft!

Knus

Anmeld

23. august 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

det er en god idé at få den... I vores alder er det egenbetaling, men så er man til gengæld beskyttet resten af livet!

Det er 3 vacciner i alt...

Nogen synes det er for dyrt, men jeg mener jo ikk man bør sætte pris på sit helbred - slet ikke hvis det kan forhindre kræft!

Knus

nej helt klart. tror da jeg vil have sådan en. jeg vidste slet ikke der var en vag imod det.

har faktisk lige været nede idag for at blive testet mod gonore, klamydia, hiv og hepatites (staves?) er jo lidt nervøs for om spencer kan have givet mig noget, hvis han har lavet noget udenom i usa. du ved. hellere safe than sorry.

Anmeld

23. august 2010

morethanperfect

Jeg har heldigvis aldrig haft en .. Har også været meget påpasselig ..

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor-til-vanessa skriver:

nej helt klart. tror da jeg vil have sådan en. jeg vidste slet ikke der var en vag imod det.

har faktisk lige været nede idag for at blive testet mod gonore, klamydia, hiv og hepatites (staves?) er jo lidt nervøs for om spencer kan have givet mig noget, hvis han har lavet noget udenom i usa. du ved. hellere safe than sorry.

helt sikkert... Det kan jeg godt forstå at du ikke liiiige vil risikere noget!!!

Jeg bliver jævnligt tjekket! Jeg er ikke blevte tjekket siden Daniel og jeg fandt sammen, men så ved jeg jo også hvor det kommer fra hvis jeg pludselig får noget

Du får recept på vaccinen hos egen læge, køber den på apoteket og så går du bare ned til lægen/sygeplejersken og får et stik! Nemt

Anmeld

23. august 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

helt sikkert... Det kan jeg godt forstå at du ikke liiiige vil risikere noget!!!

Jeg bliver jævnligt tjekket! Jeg er ikke blevte tjekket siden Daniel og jeg fandt sammen, men så ved jeg jo også hvor det kommer fra hvis jeg pludselig får noget

Du får recept på vaccinen hos egen læge, køber den på apoteket og så går du bare ned til lægen/sygeplejersken og får et stik! Nemt

okay det skal jeg da lige sige.

nej det jo det. blev også tjekket lige inden spencer, så ved også hvor det kommer fra, hvis jeg har noget nu

Anmeld

23. august 2010

Mathilde

Nej heldigvis ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.