kønssygdomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Low

Jeg har aldrig haft noget og jeg er blevet testet et par gange

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Low

Hvad fuck sker der for den her pc ????? De billeder skulle ikke have været her sorry . De hunde har heller ikke kønssygdomme

Anmeld

20. august 2010

Fiona78

Har stemt ja

Jeg har desværre herpes
Havde en kæreste engang der valgte at være mig utro med hele byens omgangsluder og han var så SMART ikke at beskytte sig så han smittede mig
Har for altid et meget lidt fedt minde om det svin, mærker heldigvis næsten aldrig noget til det men det er ikke særligt fedt når man møder en ny kæreste at skulle lægge ud med at fortælle at man altså har en kønssygdom som man aldrig kommer af med

Anmeld

20. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor-til-vanessa skriver:

hvad er det??

det er den virus der giver livmoderhalskræft

Human papillomavirus står det for...

Anmeld

20. august 2010

lisesp83

Low skriver:

Hvad fuck sker der for den her pc ????? De billeder skulle ikke have været her sorry . De hunde har heller ikke kønssygdomme

Haha godt hundene er sluppet udenom.

Jeg har heller aldrig haft en kønssygdom.,

Anmeld

20. august 2010

Fiona78

twinboys skriver:

Hold da fast det er vildt...

Der er afgivet 72 stemmer og det er ca. halvdelen der har haft en kønsygdom... Jeg er rystet...

Jeg er slev en af dem der IKKE har haft en kønssygdom...smiler

Majbritt

Vil give dig ret men i nogen tilfælde er det jo ikke fordi man ikke tænker sig om feks hende der blev voldtaget og i mit tilfælde en utro kæreste Men klart tendensen er at man ikke beskytter sig for man kan jo altid blive behandlet men der findes noen sygdomme der ikke kan så vil klart anbefale at man bruger gummi

Anmeld

20. august 2010

twinboys

Fiona78 skriver:

Vil give dig ret men i nogen tilfælde er det jo ikke fordi man ikke tænker sig om feks hende der blev voldtaget og i mit tilfælde en utro kæreste Men klart tendensen er at man ikke beskytter sig for man kan jo altid blive behandlet men der findes noen sygdomme der ikke kan så vil klart anbefale at man bruger gummi

Vil jeg give dig ret i... Så i kære mænd på med dutten...

Majbritt

Anmeld

20. august 2010

Lady Marion <3

Har aldrig haft en men har så sandelig da heller aldrig turde gamble med mit liv på den måde ...

Altid gummi , når jeg har haft kendt min partner i nogle mdr har jeg smidt dem til lægen for at blive testet

Anmeld

20. august 2010

Stepmom87

Jeg har aldrig haft en kønssygdom, på trods af at jeg har været meget sløv med kondom da jeg har latex-allergi .. Men nu stoler jeg ikke vanvittig meget på de kondomer, de gange jeg har brugt dem er jeg blevet gravid.. Hmm..

Anmeld

20. august 2010

LouiseNielsen

mor-til-vanessa skriver:

ja total.

jeg kender en som fik hiv af sin kæreste som godt vidste han havde hiv, men valgte så ikke at fortælle det

Det er strafbart ikke at fortætte det når man godt ved det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.