kønssygdomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

Chamomile

Nej, heldigvis da.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Happiness

karina1980 skriver:

jep var så heldig at få kønsvorter, 2 gange med 2 mdr imellem, nøj det var klamt

Nu er det et "gammelt" indlæg. Men vælger alligevel at kommentere ¨

Har selv haft kønsvorter. Heldigvis kun 1 gang. De måtte brændes væk, og var kommet ret langt op. Så var i fuld narkose Slet ikke sjovt, og hvor var jeg øm flere dage efter!

Fik afvide at det er normalt at de kommer igen, især op til 5 pr efter. Så er LYKKELIG at jeg ik har set snært af dem siden!

Er ikke sjovt at lige er blevet droppet af eksen, fundet ud af at han har knaldet det halve af køge, og så oven i købet fået den "dejlige gave".

Jeg var rasende, vi havde været sammen i 2 år. Og hans svar var: Du skal da bare være glad for jeg ik havde hiv?!?! Hva sker der for manden?! Og en uge senere var det da slet ik ham der havde givet mig det ?! Hvor jeg så måtte forklare ham at jeg faktisk havde været ham tro i de 2 år...... Men han fattede nada! Mente at kønsvorter kunne være i "det skjulte" i 2 år og så springe frem lige pludselig...

Men de er heldigvis væk, og det er han (i mit univers) guskelov også!

Anmeld

11. september 2010

mor-til-vanessa

MaybeMe skriver:

Nu er det et "gammelt" indlæg. Men vælger alligevel at kommentere ¨

Har selv haft kønsvorter. Heldigvis kun 1 gang. De måtte brændes væk, og var kommet ret langt op. Så var i fuld narkose Slet ikke sjovt, og hvor var jeg øm flere dage efter!

Fik afvide at det er normalt at de kommer igen, især op til 5 pr efter. Så er LYKKELIG at jeg ik har set snært af dem siden!

Er ikke sjovt at lige er blevet droppet af eksen, fundet ud af at han har knaldet det halve af køge, og så oven i købet fået den "dejlige gave".

Jeg var rasende, vi havde været sammen i 2 år. Og hans svar var: Du skal da bare være glad for jeg ik havde hiv?!?! Hva sker der for manden?! Og en uge senere var det da slet ik ham der havde givet mig det ?! Hvor jeg så måtte forklare ham at jeg faktisk havde været ham tro i de 2 år...... Men han fattede nada! Mente at kønsvorter kunne være i "det skjulte" i 2 år og så springe frem lige pludselig...

Men de er heldigvis væk, og det er han (i mit univers) guskelov også!

ej sikke en omgang og nej hvor er han bare led.

ved næsten slet ikke hvad jeg skal skrive, blev helt mundlam (skrivelam) men dejligt at hører at du kan komme videre. hvad skal man også med ham.

Anmeld

11. september 2010

Sabina92

Jeg har aldrig haft nogen heldigvis  

Kan man aldrig slippe af med herpes???

Anmeld

11. september 2010

mor-til-vanessa

Sabina92 skriver:

Jeg har aldrig haft nogen heldigvis  

Kan man aldrig slippe af med herpes???

har det ikke selv. men har hørt at det er sådan noget der kommer og går og når man har haft det een gang kommer det igen

Anmeld

11. september 2010

Halbschön

Heller ingen kønssygdom her.. Men er blevet tjekket en gang, fordi jeg havde været sammen med en som havde det...

....vi havde været rigtig fulde, og var endt hjemme hos ham. Det var sket nogle gange før, dog havde vi ikke haft sex før.. Vi havde så sex, og da jeg tog hjem næste morgen tænkte jeg bare FUCK! Hvorfor gjorde jeg dog det ubeskyttet. Nå, men lod det ligge.. En uge efter skriver han så(havde ikke hørt fra ham siden den morgen jeg tog hjem), og fortæller mig at han lige var blevet ringet op af lægen som havde sagt at han var positiv for klamydia, så han synes jeg skulle blive testet(det skal lige siges at to dage inden vi knaldede, der var han blevet testet ved lægen, fordi han havde knaldet med en der var smittet, det undlod han bare lige at fortælle mig)... Så jeg tog straks til lægen og var hammer nervøs.. Men hun kunne ikke teste mig fordi der går en måneds tid fra samlejet til man kan påvise det.. ØV! Og i den måned mødte jeg så min nye kæreste men sagde til ham, at det altså enten var ingen sex eller gummi indtil jeg var blevet testet(fed måde at møde hinanden på).. Nå men jeg kom så langt om længe til læge og så skulle hun ikke kun ha en vatpind op på livmodermunden men også op i urinrøret.. AV FOR S****!!! Det gjorde bare så ondt, og jeg tissede blod i to dage efter...

Ugen efter fik jeg svar og den var negativ.. HELDIGVIS! )

Anmeld

11. september 2010

Happiness

mor-til-vanessa skriver:

ej sikke en omgang og nej hvor er han bare led.

ved næsten slet ikke hvad jeg skal skrive, blev helt mundlam (skrivelam) men dejligt at hører at du kan komme videre. hvad skal man også med ham.

Ja, han var sgu ikke værd at samle på. Det tog mig også 2 år at komme mig over ham. Men nu kan jeg slet ikke se hvad jeg så i ham.

Men tak for krammeren Ha en god lørdag!

Anmeld

13. september 2010

DK

Nej aldrig, hvilket egentligt er ret underligt i forhold til at jeg aldrig har brugt kondomer, men kun beskyttet mig mod graviditet med p-piller. Jeg må have været ualmindelig heldig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.