kønssygdomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

HAHAHAAH

Den værste slags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Moderator

Rosa skriver:

Den værste slags

HVis man tæller den slags med, så tog det 4 år, før jeg slap af med min!!!...

Hehe... Heldigvis var det ikke en livsvarig lidelse du havde fået dig

Anmeld

23. august 2010

Moderator

HVis man tæller den slags med, så tog det 4 år, før jeg slap af med min!!!...

Hehe... Heldigvis var det ikke en livsvarig lidelse du havde fået dig

Nej fy for pokker, heldigvis ikke... Gudsketak og lov at jeg i dag er så god som ny uden varige men... Desværre har jeg hørt at han har spredt sig til flere i Århus og omegn, så pas på derude!!! Den eneste kur er et par uger med rigeligt med rom og cola, diskodans til gamle motownhits og reboundsex...

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Rosa skriver:

Nej fy for pokker, heldigvis ikke... Gudsketak og lov at jeg i dag er så god som ny uden varige men... Desværre har jeg hørt at han har spredt sig til flere i Århus og omegn, så pas på derude!!! Den eneste kur er et par uger med rigeligt med rom og cola, diskodans til gamle motownhits og reboundsex...

AARGH... Så er det en grim en at få, hvis det er ROM og COLA der skal til...  hehe...

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Zafir skriver:

AARGH... Så er det en grim en at få, hvis det er ROM og COLA der skal til...  hehe...

Altså lige netop rom&cola-delen er optional og kan byttes ud med diverse andre promillefremmende medicinske præparater Men dans og reboundsex er ikke til at rokke ved - det SKAL der til! Og jo mere af det, jo før går sygdommen helt væk!

Kh

Dr. Rosa

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Zafir skriver:

Og nej - desværre var den ikke særligt grim, men uendelig ubehagelig! Jeg får røde knopper i dag bare ved tanken!!!

Anmeld

23. august 2010

aarhusmor

Jeg har svaret ja. Jeg har haft kondylomer og nåede faktisk at smitte en med det, inden jeg opdagede det

Anmeld

23. august 2010

anmaj

Jeg har heller ikke haft nogle kønssygdomme. jeg har også kun haft 2 partnere, hvoraf den ene kun var 6 mdr og den anden er min mand jeg har været sammen med i 7 år.

er glad for jeg ikke har været uheldig.

Anmeld

24. august 2010

Sisley

Jeg indledte en hot affære med en fyr som jeg havde været vild med i flere år - han var min "the one that got away". Han glemte bare at fortælle mig, at han både havde herpes og kønsvorter, så tillykke til mig. Herpes slipper jeg jo aldrig af med, men er heldigvis overhovedet ikke plaget af den, kønsvorter medførte celleforandringer i livmoderhalsen, som endte med et keglesnit. Det tilgiver jeg ham sgu aldrig for!

Anmeld

27. august 2010

JustAnotherName

Hvad fuck sker der for den her pc ????? De billeder skulle ikke have været her sorry . De hunde har heller ikke kønssygdomme

Hahaha, hvor sjovt 

Og jeg har i øvrigt stamt JA. For jeg har haft kønssygsdomme. Både Klamydia  og kønsvorter .... for mange år siden.

De sidste knap 6 år har jeg kun elsket med den mand, som jeg elsker, og har børn med. Så nu er det heldigvis slut med at risikere den slags ulækkerheder mere!
DOG har jeg hørt noget med, at kondylomer vist nok godt kan blusse frem igen, når man først har haft det. Men det har jeg da heldigvis aldrig oplevet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.