kønssygdomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

FrkT

mor-til-vanessa skriver:

nej. håber du er ok og håber svinet er fanget

Ja jeg er ok... fik dog nogle angstanfald 2½ år efter det skete, men de varede kun et par måneder og siden da har jeg haft det fint. Dog bryder jeg mig ikke om at være alene om aftenen og natten. Og han fik 7 år, men jeg meldte ham aldrig - det var der andre der gjorde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Maise

ja total.

jeg kender en som fik hiv af sin kæreste som godt vidste han havde hiv, men valgte så ikke at fortælle det

WHAT

HAn kunne lige så godt have skudt hende. Dødsdom trods bedring af medicinske forhold. min mors mands bror har aids og er den længstlevende nogensinde i DK og han lever stadig. har dog haft sygelig mange sygdomme pga hiv bla. hjerne og tarm tumorer, lymfekræft, psykoser, lungebetændelser mange gange, ja man får en masse lort pga. hiv. det er jo ikke den der slår ihjel, men følgesygdommene.

har selv haft klamydia 2 gange - way back.

Anmeld

19. august 2010

Maise

FrkT skriver:

Ja, jeg fik klamydia efter en voldtægt.... super fedt, NOT!

til dig, må være forfærdeligt - godt han fik sin straf.

Anmeld

19. august 2010

BimBamBusse

Caroline86 skriver:

ja, jeg har haft hpv

Vil den virus egentlig ikke altid være i kroppen?

Anmeld

19. august 2010

FrkT

Maise skriver:

til dig, må være forfærdeligt - godt han fik sin straf.

Ja, i det mindste.... må dog indrømme at jeg synes det er en for svag straf til en som gjorde hvad han gjorde!

Anmeld

19. august 2010

saxa

Har heldigvis aldrig haft en kønssygdom..

Anmeld

19. august 2010

Maise

FrkT skriver:

Ja, i det mindste.... må dog indrømme at jeg synes det er en for svag straf til en som gjorde hvad han gjorde!

JA  i den grad, voldtægter, incest og lign. får alt for lave straffe og burde have de højeste. Skod retssystem. Det er åbenbart når man snyder med penge og lign. at man bliver straffet hårdest.

Anmeld

19. august 2010

B&J

nej det har jeg aldrig haft...

Anmeld

19. august 2010

saxa

mor-til-vanessa skriver:

ja total.

jeg kender en som fik hiv af sin kæreste som godt vidste han havde hiv, men valgte så ikke at fortælle det

Jeg er total mundlam!!!  Hvad sker der lige oveni hovedet på sådan et menneske at sætte andres liv i fare?!?

Anmeld

19. august 2010

karina1980

jep var så heldig at få kønsvorter, 2 gange med 2 mdr imellem, nøj det var klamt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.