Så starter vi! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

otlitrom

Munder skriver:

Jeg krydser virkelig fingre for, at I heller ikke får brugt så meget tid i den verden, men at det snart kommer en minikitty

Jeg håber også snart at det er overstået!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

lisbethita

kitty skriver:

Ja, jeg har en aftale med Bavianis, at hun skal have en abekat, og jeg skal have en missekat(tekilling) Vi skyder højt og saster på 2. Bare fordi vi kan (Og fordi ALLE siger; jeg tror altså I får tvillinger, det har jeg drømt.... )

Ahh ha ha ha ha....sådan!! Sådan skal det være ;-) Gad vide, hvad Mia Maia får for en, når din er en misse-tatte-tilling og bavianis en abekat!!

Hmm.... hvad mon hun får for een så??

Anmeld

19. august 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Ahh ha ha ha ha....sådan!! Sådan skal det være ;-) Gad vide, hvad Mia Maia får for en, når din er en misse-tatte-tilling og bavianis en abekat!!

Hmm.... hvad mon hun får for een så??

hihi, tosse Det ved jeg sørme ikke. Men vi kan da prøve at spørge hende? Jeg tror hun bliver glad, bare det er en velskabt baby. Og det gør Bavianis og jeg også

Anmeld

19. august 2010

JVC

Tillykke.

Du skrev i en af dine tidligere tråde om jeres forsøg på at blive forældre, at i kun havde et enkelt forsøg. Hvorfor har i kun et enkelt forsøg? Jeg troede at man havde tre forsøg!?!

Anmeld

19. august 2010

Vidunderligeunger

rigtig meget held og lykke!!! 

Anmeld

19. august 2010

otlitrom

JVC skriver:

Tillykke.

Du skrev i en af dine tidligere tråde om jeres forsøg på at blive forældre, at i kun havde et enkelt forsøg. Hvorfor har i kun et enkelt forsøg? Jeg troede at man havde tre forsøg!?!

Med regeringens nye spareplan, der træder i kraft 01.01.11, så er det for os umuligt at nå tre forsøg.

Et forsøg tager ikke blot en måned. Det tager to måneder inden jeg kommer til at teste for det fosøg vi starter på onsdag. Hvis det ikke lykkes, så er der en pause.. Og ja, så er vi midt i november.. Så kan du måske godt regne ud, at vi ikke kan nå mere end max 2 forsøg...

Men tak

Anmeld

19. august 2010

otlitrom

BlyViol skriver:

rigtig meget held og lykke!!! 

Tusind tak!!

Anmeld

19. august 2010

blomst84

rigtig meget held og lykke, jeg hepper i hvert fald på jer hele vejen igennem  

Knuz Sabrina

Anmeld

19. august 2010

otlitrom

blomst84 skriver:

rigtig meget held og lykke, jeg hepper i hvert fald på jer hele vejen igennem  

Knuz Sabrina

Tusind mange tak!!

Anmeld

19. august 2010

lisbethita

kitty skriver:

hihi, tosse Det ved jeg sørme ikke. Men vi kan da prøve at spørge hende? Jeg tror hun bliver glad, bare det er en velskabt baby. Og det gør Bavianis og jeg også

Pjatter bare ;-) Det ved jeg godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.