Så starter vi! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

otlitrom

Neki skriver:

Hvor er det helt fantastisk og skønt for jer, at i nu er lige ved at være rigtigt i gang

Jeg krydser alt jeg kan, for at det snart lykkes for jer at blive forældre.

Mange knus Neki

Tusind tak, Neki! Er I kommet videre med behandlingen. Jeg tænker efter den samtale i havde? Undskyld hvis jeg ikke har opfanget det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

otlitrom

FrkT skriver:

Ihhhh jeg krydser allerede en masse fingre for jer herhjemme. Og så tror jeg helt sikkert I snart får de to streger. Den 25. august er bestemt også en god dag at starte - der har vi 4-årsdag

Er glad på jeres vegne... nu skal det nok ske, søde!

Tak Nu kommer I også snart igang, og så er kampen forhåbentlig slut!

Anmeld

18. august 2010

lisbethita

kitty skriver:

Næste onsdag, d. 25. august starter jeg på næsespray (Synerala) og så kører møllen.... Derefter skal jeg til tjek, inden jeg overgår til hormosprøjterne, men det bliver først midt september. Ægudtagning bliver uge 39, med stor sansynlighed.

Så nu er vi igang.. Sådan rigtig! Eller i hvert fald på onsdag, men det føles mere virkeligt og meget tæt på!

Jeg er lidt splittet i mit sind. Jeg håber inderligt at det lykkes, og gerne i første forsøg Men på den anden side er jeg bange for, at det hele bare ender i vasken, og at vi aldrig bliver biologiske forældre.. MEN! vi bliver nød til at holde humøret og troen højt. Og når det glipper, så er der andre der kan få mig tilbage på sporet!

Ville bare opdatere!

Dejligt med en opdatering ;-) Ih.....  Du får lige en pb ;-)

KRAMMER 

Anmeld

18. august 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Juhu, I er startet, fantastisk!!!! Tillykke med starten, eller starten på onsdag. Det er en vild tid I går i møde, og husk midt i al hormon-ræset, at det er til et godt formål, og at det i sidste ende nok skal ende i noget godt, det er jeg helt sikker på. Jeg krydser fingre og alt andet, som kan krydses

Mange mange tak! Det var et rigtig godt råd, lige at trække vejret, og når man er aller mest humørsyg tænke over, hvorfor det er man gør det!! Tak!

Anmeld

18. august 2010

FrkT

kitty skriver:

Tak Nu kommer I også snart igang, og så er kampen forhåbentlig slut!

Det håber jeg meget

Anmeld

18. august 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Dejligt med en opdatering ;-) Ih.....  Du får lige en pb ;-)

KRAMMER 

Du sender bare, ven.. Jeg ligger desværre selv på den lade side, hvad pb angår, haha

Anmeld

18. august 2010

lisbethita

kitty skriver:

Du sender bare, ven.. Jeg ligger desværre selv på den lade side, hvad pb angår, haha

Ha ha ha....ej DET synes jeg ikke du er!

Det er mig, der er totalt bagud i dag. Men jeg vil jo gerne få det hele med, når jeg skriver i stedet for de halve beskeder jeg har fået sendt på det sidste, så jeg skulle lige have ordenligt tid. 

Anmeld

18. august 2010

Munder

kitty skriver:

Jeg kiggede også lidt, da de til forsamtalen nævnte næsespray. Men ja, det er den der skal "hjælpe" en falsk overgangsalder på vej. Jeg skal bruge den 3 gange dagligt.

Jeg kan gost forstå det virker som en vanvittig verden, og jeg forstår godt I ikke forstår noget! Det har I jo heldigvis ikke brug for!

Jeg krydser virkelig fingre for, at I heller ikke får brugt så meget tid i den verden, men at det snart kommer en minikitty

Anmeld

18. august 2010

lisbethita

Munder skriver:

Jeg krydser virkelig fingre for, at I heller ikke får brugt så meget tid i den verden, men at det snart kommer en minikitty

En mini katte-killing, ikke?? Fniiis..... eller måske to? Hvem ved?  

Anmeld

18. august 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

En mini katte-killing, ikke?? Fniiis..... eller måske to? Hvem ved?  

Ja, jeg har en aftale med Bavianis, at hun skal have en abekat, og jeg skal have en missekat(tekilling) Vi skyder højt og saster på 2. Bare fordi vi kan (Og fordi ALLE siger; jeg tror altså I får tvillinger, det har jeg drømt.... )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.