Så starter vi! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.979 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. august 2010

otlitrom

Næste onsdag, d. 25. august starter jeg på næsespray (Synerala) og så kører møllen.... Derefter skal jeg til tjek, inden jeg overgår til hormosprøjterne, men det bliver først midt september. Ægudtagning bliver uge 39, med stor sansynlighed.

Så nu er vi igang.. Sådan rigtig! Eller i hvert fald på onsdag, men det føles mere virkeligt og meget tæt på!

Jeg er lidt splittet i mit sind. Jeg håber inderligt at det lykkes, og gerne i første forsøg Men på den anden side er jeg bange for, at det hele bare ender i vasken, og at vi aldrig bliver biologiske forældre.. MEN! vi bliver nød til at holde humøret og troen højt. Og når det glipper, så er der andre der kan få mig tilbage på sporet!

Ville bare opdatere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Søde skønne Kitty. Hvor er det dejligt, at høre i endelig er igang. Jeg er sikker på, at det nok skal lykkes for jer at få jeres helt eget lille barn. Det bliver rigtig fedt at følge dig undervejs, og juble sammen med dig den dag det endelig lykkes for jer.

Det lyder som om at du og manden er ved rigtig god mod, og det er dejligt at fornemme.

Stort knus og tusind krydsede fingre herfra.

Anmeld

18. august 2010

Munder

Næsespray, bruger man virkelig det? Hvor er der meget jeg ikke ved om de barnløses verden og kamp!

Jeg vil bare sige, at jeg håber det lykkes i første hug, og at I selvfølgelig bliver biologiske forældre en dag....inden alt for længe

Anmeld

18. august 2010

Mutti2B

kitty skriver:

Næste onsdag, d. 25. august starter jeg på næsespray (Synerala) og så kører møllen.... Derefter skal jeg til tjek, inden jeg overgår til hormosprøjterne, men det bliver først midt september. Ægudtagning bliver uge 39, med stor sansynlighed.

Så nu er vi igang.. Sådan rigtig! Eller i hvert fald på onsdag, men det føles mere virkeligt og meget tæt på!

Jeg er lidt splittet i mit sind. Jeg håber inderligt at det lykkes, og gerne i første forsøg Men på den anden side er jeg bange for, at det hele bare ender i vasken, og at vi aldrig bliver biologiske forældre.. MEN! vi bliver nød til at holde humøret og troen højt. Og når det glipper, så er der andre der kan få mig tilbage på sporet!

Ville bare opdatere!

Hvor bliver det spændende. Når man først er kommet i gang kan det ikke gå hurtigt nok.

Jeg krydser fingre for jer, Kitty

Anmeld

18. august 2010

Neki

Hvor er det helt fantastisk og skønt for jer, at i nu er lige ved at være rigtigt i gang

Jeg krydser alt jeg kan, for at det snart lykkes for jer at blive forældre.

Mange knus Neki

Anmeld

18. august 2010

FrkT

Ihhhh jeg krydser allerede en masse fingre for jer herhjemme. Og så tror jeg helt sikkert I snart får de to streger. Den 25. august er bestemt også en god dag at starte - der har vi 4-årsdag

Er glad på jeres vegne... nu skal det nok ske, søde!

Anmeld

18. august 2010

Dictes mor

Juhu, I er startet, fantastisk!!!! Tillykke med starten, eller starten på onsdag. Det er en vild tid I går i møde, og husk midt i al hormon-ræset, at det er til et godt formål, og at det i sidste ende nok skal ende i noget godt, det er jeg helt sikker på. Jeg krydser fingre og alt andet, som kan krydses

Anmeld

18. august 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Søde skønne Kitty. Hvor er det dejligt, at høre i endelig er igang. Jeg er sikker på, at det nok skal lykkes for jer at få jeres helt eget lille barn. Det bliver rigtig fedt at følge dig undervejs, og juble sammen med dig den dag det endelig lykkes for jer.

Det lyder som om at du og manden er ved rigtig god mod, og det er dejligt at fornemme.

Stort knus og tusind krydsede fingre herfra.

Tak søde Alexis! Jeg synes også vi er ved godt mod, selvom mit humør allerede svinger en del. Men det går nok. Når vi er allermest mugne tager vi hinanden i hånden, og siger det nok skal gå og snart er det slut, for så er jeg gravid. Vi lever i den naive bobbel at det lykkes første gang. Men det er vores måde at holde modet oppe!

Tak for støtten!!!

Anmeld

18. august 2010

otlitrom

Munder skriver:

Næsespray, bruger man virkelig det? Hvor er der meget jeg ikke ved om de barnløses verden og kamp!

Jeg vil bare sige, at jeg håber det lykkes i første hug, og at I selvfølgelig bliver biologiske forældre en dag....inden alt for længe

Jeg kiggede også lidt, da de til forsamtalen nævnte næsespray. Men ja, det er den der skal "hjælpe" en falsk overgangsalder på vej. Jeg skal bruge den 3 gange dagligt.

Jeg kan gost forstå det virker som en vanvittig verden, og jeg forstår godt I ikke forstår noget! Det har I jo heldigvis ikke brug for!

Anmeld

18. august 2010

otlitrom

Mutti2B skriver:

Hvor bliver det spændende. Når man først er kommet i gang kan det ikke gå hurtigt nok.

Jeg krydser fingre for jer, Kitty

Tak, Mutti. Og nej, nu kan det ikke gå hurtigt nok... men alligevel er det 13 dage siden jeg meldte os til. De er sørme gået stærkt!!

og til dig også!!! Måske vi kommer til at følges med struttende maver?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.