Ville i blive sure, fornærmede, skuffede ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det ville jeg bliver sur/skuffet over, hvis der var en i min nære familie der kaldte deres barn det samme som en af vores  Men hvis man ingen kontakt har med dem synes jeg det er ligemeget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

BabyAnno2012

Min kusine og jeg var gravide samtidig, hun skulle føde i januar og jeg i maj. jeg havde helt fra start sagt at hvis jeg fik en dreng skulle han hedde tobias! da hun så fødte og jeg besøgte hende på sygehuset og så hendes dreng og spurgte hva han skulle hedde og fik svaret at han skulle hedde Tobias.

selvfølgelig tænkte jeg på at det ikk var det smarteste, men jeg ville ikk droppe det navn som jeg havde bestemt helt fra start da jeg i uge 6 fandt ud af jeg var gravid

så vi har begge vores tobias. dog ses vi kun til familie komsammen 1 gang om året

Anmeld

16. august 2010

Lullaby

Hvis de vidste det så ja. Men ville bare kalde mit barn det alligevel

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har 17 fætre og kusiner, på min mors side alene, så nej... På et eller andet tidspunkt må det jo ske

Anmeld

16. august 2010

Sofia

Nej det ville jeg ikke.. Men ville nok undre mig hvis det var et meget særligt navn. Altså et der var så særpræget at det tydeligvis blev valgt fordi de fik ideen fra os.. Hvorimod et navn som Freja, Anna, Lukas osv. ikke ville gøre mig sur, da der er så mange der hedder det.

Anmeld

16. august 2010

smokin

Ja - min veninde valgte at kalde sit barn for det navn jeg oprindeligt havde drømt om til mit barn. Og det var jeg faktisk lidt muggen over... Det er jeg dog ikke mere, for nu hedder hun jo Malou og kan i min verden ikke hedde andet..

Anmeld

16. august 2010

katerine

Nej jeg ville ikke blive sur eller ked. Men hvis det bliver ved så ville jeg nok fortælle det mere bestemt min mening.

Kram

Anmeld

16. august 2010

Mor-til-asta-09

Risen skriver:

Hvis en fra jeres familie (grandkusine, kusine m.m) kaldte deres barn det samme som dit?

Synes det kommer an på hvor tæt man er med personen.. Men tror jeg ville undre mig, hvis en af mine kusiner/fætre kom og fortalte at deres børn skulle hedde det samme som mine

Anmeld

16. august 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

det kommer meget an på hvorfor

Jeg ville nok være træt af at min fætter/kusine valgte at kalde sit barn det samme som mit hvis det bare var for at gøre det

Min fætter er 11 måneder yngre end min søster og hedder næsten det samme som hende (Emilie og Emil)... Det synes jeg faktisk er ok! Det værste er hvis man har ytret at der er en navn man synes rigtig godt om og nogen så "stjæler" det inden man selv bruger navnet

ih det gjorde min fætters kone til deres datter. fortalte hende engang at hvis jeg fik en datter skulle hun hedde malou. da de fik en datter hed hun så malou. det blev jeg lidt træt af

Anmeld

16. august 2010

Tulle28

Hvis det var nogen tæt på ellers som jeg så meget, ville det irritere mig, hvis de kaldte deres barn det samme som mit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.