Hej piger. Har lige brug for at komme ud med noget: Jeg har egentlig hele tiden haft masser af mælk, men vi valgte at introducere flasken for at far kunne komme på banen og aflaste da jeg var temmelig afkræftet i ugerne efter fødslen. SP'en kom med kommentarer a la "man skal passe på fordi pludselig kan han jo vende sig fra brystet" og "jaaah, I skal nok tænke over hvem I skal atge mest hensyn til - baby eller mor og far"...
Men nu har det vist sig at hun alligevel efter 3,5 mrd måske havde ret. Han gider ikke ammes hver gang længere og bliver rigtig arrig på brystet de gange hvor han vil have flaske i stedet... Det har så resulteret i at mejeriet er på nippet til at dreje nøglen om, da der kun er mælk til de to natamninger og en enkelt midt på dagen som oftest må malkes ud da han ikke vil ammes.
Jeg troede jeg ville tage det meget mere cool når dagen kom, men jeg er simpelthen så trist ved tanken om ammestop allerede, fordi jeg føler der er vores egen magelighed der er skyld i det... Og så bliver jeg irriteret fordi SP'en alligevel fik ret... Barnligt - I know!
Nu er det så min misssion at fortsætte natamning og ellers malke ud MINIMUM til han bliver gammel nok til skemad og helst længere...Æv, hvor det svider i hjertet alligevel...
Tak fordi du læste med.
Kh
Rosa
Anmeld