Shibby skriver:
Åh for h... Jeg kan ikk huske foreskellen..der er antistoffer i modermælk..men ved ikk om der også er det i mme 
Der er antistoffer i modermælken, men ikke iberststningen

kære trådstarter.
meget muligt hende SP'en havde ret, og hva så? De ved jo hva de har med at gøre, men glemte hun ikke lige at tilføje, at flaskebørn altså også vokser og bliver store?? Nogen gange syns jeg at SP'erne fungerer som ammemafiaens håndlangere.....
Nå, men mht stop af amning. Jeg valgte det selv fra af "mageligere" årsager. Han var 5 mdr da der skete. Jeg var af SP blevet anbefalet amning til 6 mdr, og havd selv læst en del undersøgelser der anbefalede 4 mdr.
Sundhedsstyrrelseb anbefaler stadig de 6 mdr (hvorfor SP'erne også gør det) men i et par undersøgelser jeg stødte på, viste det sig, at efter 4 mdr, kom der også så mange dårlige stoffer med fra mælken at de over-rulede alle de gode..... Kvindens krop er jo fyldt med tungmetaller, parabener og andet skidt. Alt det bliver ført direkte over i barnet via mælken..... Og nogle eksperter (kan jo ikke huske hvor jeg har læst det, men TV2 havde det vla. Med i et af deres programmer, måske BASTA) mener at kunne dokumentere, at efter ca. 4 mdr går man ier til at give barnet flere dårlige stoffer end gode......
Ja, du er jo ret tæt på at have ammet i de 4 mdr. Så slap helt af, nyd de sidste amninger der er tilbage.
Du ska ikke ha dårlig samvittighed eller andet. Hvis du trives, så trives baby. Og jeg syns da det lyder som en go ide at få farmand lidt på banen med en flaske. Og syns også det lyde som en rigtig go ide, at du malker ud og kommer i flasken indtil der ikke er mere mælk.
- kan kun gentage/tilføje:
EN GO MOR SIDDER ALTSÅ IKKE I DE DER FORB***** BRYSTER!!
Knus Jo
Anmeld