Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

LilyMarleen

Godmorgen 3 Kvartals tøser..

Så er jeg TOP motiveret til at tage kampen op!

Vægt før graviditet 78 ca. Her var jeg også på kur, men stoppede, da jeg blev gravid.

Vægt slut graviditet 101 ca.

Vægt nu 89.5. Ja, og mit mål er 70 kg.

NU SKAL DET VÆRE NU. !!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Corn

LilyMarleen skriver:

Vægt før graviditet 78 ca. Her var jeg også på kur, men stoppede, da jeg blev gravid.

GO GO GO

vi kæmper sammen

Anmeld

27. september 2010

NoName

Så nu kan jeg forhåbentlig få tid til at koncentrere mig om den store opgave det er at tabe min fødselsvægt...

Barnedåb er vel overstået...

kan ikke lige huske min sidste vægt herinde, da det er lidt lang tid siden jeg har været på den lille djævel...

men vægten i dag siger 70,8kg, så nu runder jeg snart og går ned i 60erne, så er der ikke så langt til målet (59-60kg) som der har været

Anmeld

27. september 2010

Anne85

Hmmm... vægten falder langsomt men sikkert...

Har efterhånden fået rigtig god gang i min løben... aner endnu ikke hvor langt jeg løber - løber bare på tid og med pulsur hvor jeg gerne skulle forbrænde 3-400 kacl pr tur - og det kører bare derud af
Enste problem er at få tid til at komme afsted

Nå men status idag:
Vægt før 1. graviditet - 55 kg
Vægt før 2. graviditet - 61 kg - og det er i første omgang mit mål

Vægt nåede her 2. gang op på 88 kg

Vægt idag - 10 uger efter fødslen - 68,6 kg

Anmeld

27. september 2010

Anne85

LilyMarleen skriver:

Hep hep hep

Anmeld

27. september 2010

Anne85

Macaab skriver:

startede vejningen ved 96

så kom den ned på 89,? og nu, 12 uger efter fødslen, siger den kraft-helved 91,8

Det må være flødekartoflerne til dåben i søndags... Så når ungerne og manden er friske igen (de har ligget syge denne uge)

Så vil jeg igang på motionscyklen og gå en omvej hjem, når jeg har afleveret unger i bhv...

Åh hvor jeg kender det med at vægten kan svinge helt vildt... øv øv øv... bedst som man tror at NU kører det bare så tager den lige et ordentligt hop den forkerte vej igen

Anmeld

1. oktober 2010

NoName

noname skriver:

Så nu kan jeg forhåbentlig få tid til at koncentrere mig om den store opgave det er at tabe min fødselsvægt...

Barnedåb er vel overstået...

kan ikke lige huske min sidste vægt herinde, da det er lidt lang tid siden jeg har været på den lille djævel...

men vægten i dag siger 70,8kg, så nu runder jeg snart og går ned i 60erne, så er der ikke så langt til målet (59-60kg) som der har været

Så blev det fredag og sørme om jeg ikke huskede at stige op på vægten... nu varer det dælme ikke længe før jeg runder et skarpt hjørne...

Vægt ved sidste vejning 70,8 kg

vægt i dag 70,4 kg havde håbet på lidt mere, men 400g på 4 dage er vist ikke så ringe... regner med at se et 6 tal på vægten i næste uge Weeeeee så er der ikke så langt igen...

Anmeld

4. oktober 2010

Anne85

Har efterhånden fået rigtig god gang i min løben... aner endnu ikke hvor langt jeg løber - løber bare på tid og med pulsur hvor jeg gerne skulle forbrænde 3-400 kacl pr tur - og det kører bare derud af

Nå men status idag:

Vægt idag - 11 uger efter fødslen - 67,9 kg og dermed er de først 20 kg tabt... jubiiiii

Anmeld

4. oktober 2010

Anne85

Anne85 skriver:

Nå men status idag:

Vægt idag - 11 uger efter fødslen - 67,9 kg og dermed er de først 20 kg tabt... jubiiiii

hov... kopierede bare mit gamle indlæg... glemte så bare lige at få slettet alt det med løb osv

Anmeld

4. oktober 2010

Corn

Jeg var lige på vægten idag 90,6

Der sker bare nada....

Mit første delmål er 86, som er min før-3.-graviditetsvægt...

dernæst vil jeg ned på 80, fordi det er et godt rundt tal

Og så ned på 76 som er min før-børn vægt...

Men min Wii vil have mig ned på 71, så nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.