Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Anne85

Macaab skriver:

Jeg var lige på vægten idag 90,6

Der sker bare nada....

Mit første delmål er 86, som er min før-3.-graviditetsvægt...

dernæst vil jeg ned på 80, fordi det er et godt rundt tal

Og så ned på 76 som er min før-børn vægt...

Men min Wii vil have mig ned på 71, så nu må vi se

Op med humøret... du er jo vildt tæt på dit første delmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Corn

Anne85 skriver:

Op med humøret... du er jo vildt tæt på dit første delmål

Ja hvis det gad holde op med at bølge op og ned mellem 90 og 91,5...

Det skal gå NED og kun ned

Anmeld

18. oktober 2010

Corn

Macaab skriver:

Jeg var lige på vægten idag 90,6

Der sker bare nada....

Mit første delmål er 86, som er min før-3.-graviditetsvægt...

dernæst vil jeg ned på 80, fordi det er et godt rundt tal

Og så ned på 76 som er min før-børn vægt...

Men min Wii vil have mig ned på 71, så nu må vi se

Så kom jeg endelig på vægten igen...

Idag sagde den 89,9, så nu er håbet tilbage

Anmeld

18. oktober 2010

NoName

har ikke så meget at tilføje..... min vægt er gået en anelse op - desværre... men op på hesten igen.... Nu skal de hjul på barnevognen slides ned....

Anmeld

1. november 2010

NoName

noname skriver:

har ikke så meget at tilføje..... min vægt er gået en anelse op - desværre... men op på hesten igen.... Nu skal de hjul på barnevognen slides ned....

Så er vi gået en anelse ned.... men stadig ikke under 70.........! nederen, mon ikke snrt det kommer..... havde jo egentlig håbet på at være "mig selv" igen til jul.... meeeen det tror jeg bare vi glemmer ALT om....

Anmeld

2. november 2010

Corn

Jeg er nu 3,8 kg fra før-gravidiitetsvægten... Nu skal der altså kæmpes

Anmeld

4. november 2010

Anne85

Jeg er vist ikek så god til at skrive i tråden... men bare rolig, det betyder ikke at der ikke sker noget

Vægt før 1. graviditet - 55 kg
Vægt før 2. graviditet - 61 kg - og det er i første omgang mit mål

Vægt nåede her 2. gang op på 88 kg

Vægt idag - 3 1/2 måned efter fødslen 64,8 kg MEN når jeg ser min i spejlet synes jeg absolut ikke jeg ser ud til kun at være små 4 kg fra min før-graviditets vægt. For faen hvor synes jeg stadig jeg har en ordentlig VOM. Mon der virkelig er sandhed i at kroppen tager præcis lige så lang tid om at komme tilbage til sit gamle jeg som den tog om at udvide sig I såfald kan jeg vel først regne ed at se bare nogenlunde præsentabel ud om 1/2 år

Anmeld

4. november 2010

Anne85

Macaab skriver:

Jeg er nu 3,8 kg fra før-gravidiitetsvægten... Nu skal der altså kæmpes

KÆFT du er sej men uha... personligt ved jeg at de sidste kilo her bliver de sværeste at tabe... de ryger squ ikke så nemt som de første

Anmeld

4. november 2010

Anne85

noname skriver:

Så er vi gået en anelse ned.... men stadig ikke under 70.........! nederen, mon ikke snrt det kommer..... havde jo egentlig håbet på at være "mig selv" igen til jul.... meeeen det tror jeg bare vi glemmer ALT om....

Ja jeg har også et mål der hedder 61 inden vi går ind i det nye år... men men men... det er nok for urealistisk - hvis bare man kommer igennem december måned uden at tage på skal det jo nærmest ses som en succes

Anmeld

4. november 2010

Corn

Anne85 skriver:

Ja jeg har også et mål der hedder 61 inden vi går ind i det nye år... men men men... det er nok for urealistisk - hvis bare man kommer igennem december måned uden at tage på skal det jo nærmest ses som en succes

Ja det vil jeg også håbe på... December er bare ikke de kilo der bliver siddende, det er årets øvrige måneder, der sætter sig fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.