Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Corn

Macaab skriver:

Jeg er nu 3,8 kg fra før-gravidiitetsvægten... Nu skal der altså kæmpes

Da jeg nok glemmer at veje mig imorgen, men huskede det idag, så opdatere jeg lige med det samme.

Før gravid: 86 (havde lige smidt 10 kilo, så manglede 10 mere for at komme ned på mit endelige mål der hedder 76)

Og nu er Aslan 4mdr og jeg vejede i morges 89,4,

så nu kun 3,4 kg fra næste delmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

NoName

Macaab skriver:

Da jeg nok glemmer at veje mig imorgen, men huskede det idag, så opdatere jeg lige med det samme.

Før gravid: 86 (havde lige smidt 10 kilo, så manglede 10 mere for at komme ned på mit endelige mål der hedder 76)

Og nu er Aslan 4mdr og jeg vejede i morges 89,4,

så nu kun 3,4 kg fra næste delmål

wuhuuuu...... hvor er du sej....

Anmeld

26. november 2010

NoName

for filan da, jeg har helt glemt at skrive herinde....

jeg er ENDELIG kommet under 70.... og mangler nu kun 8,5 kg før jeg når mit mål

juhuuuuuuuuuu.......

kram fra majken der valgte en go dag at veje sig på...

Anmeld

27. november 2010

Corn

noname skriver:

for filan da, jeg har helt glemt at skrive herinde....

jeg er ENDELIG kommet under 70.... og mangler nu kun 8,5 kg før jeg når mit mål

juhuuuuuuuuuu.......

kram fra majken der valgte en go dag at veje sig på...

Mit ligger og svinger især nu hvor tante rød er tilbage, men den ligger stadig omkring 3-4 kg fra næste delmål

Anmeld

27. november 2010

Risen

Vejer nu 63,8 kilo - vil så gerne under 60 .. men hold op det er svært her i sidste ende af kiloerne 

Anmeld

26. december 2010

Risen

Wuhhhuuuuu vejer nu 59,7 !!! på trods af julemad!!!!!!!!!!!!!!! mit mål er gennemført!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

26. december 2010

NoName

Risen skriver:

Wuhhhuuuuu vejer nu 59,7 !!! på trods af julemad!!!!!!!!!!!!!!! mit mål er gennemført!!!!!!!!!!!!!

Weeehuuuuu, Tillykkeeeeee, hvor lækkert.... godt du har nået dit mål søde.... jeg kæmper stadig, men ved ikke helt hvor meget jeg mangler, har ikke været på vægten længe....

Anmeld

26. december 2010

Risen

noname skriver:

Weeehuuuuu, Tillykkeeeeee, hvor lækkert.... godt du har nået dit mål søde.... jeg kæmper stadig, men ved ikke helt hvor meget jeg mangler, har ikke været på vægten længe....

Taak søde! Havde heller ikke været på vægten i laaang tid så var noget overrakset over det.. Havde faktisk regnet med at tage helt vildt på på grund af julen

Anmeld

7. januar 2011

NoName

Vil lige ganske kort fortælle at jeg nu kun mangler 7 kg i at nå målet..... Weehuuuu

Hvordan går det med jer andre????

Anmeld

7. januar 2011

Corn

Jeg er 2,8 fra målet.... dvs 3 kg stadig

OG når det er nået, så har jeg smidt Aslan-kiloene... Så mangler de sidste 10 fra første barn

Men nu er jeg kommet igang med at træne, så hvis bare Aslan gad passe sin formiddagslur, så kunne jeg passe min formiddagstræning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.