Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Corn

Anne85 skriver:

kraft eddeme om vægten i denne uge ik sagde det samme som sidst... mor er sur!!!! Kæmper fandme som en gal. Hmm... hvad mon to fulde patter vejer? For det var de squ næsten da prinsessen sov hele 6 timer i nat uden mad... wiiii

Giv endelig patterne skylden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

NoName

Anne85 skriver:

kraft eddeme om vægten i denne uge ik sagde det samme som sidst... mor er sur!!!! Kæmper fandme som en gal. Hmm... hvad mon to fulde patter vejer? For det var de squ næsten da prinsessen sov hele 6 timer i nat uden mad... wiiii

Hvordan filan får du hende til at sove så længe, og av patter, de må gøre nuller naller når de ikke bliver tømt i så lang tid...

Caroline og jeg havde en super nat, vågne, spise og direkte i seng igen, uden fest, fis og ballade. Var oppe kl 23.20, 03.25 og igen kl 06.30, jeg føler mig helt overskuds agtig. Men tror i nat bliver lang da hun har sovet det meste af dagen idag, selvom jeg har prøvet at holde hende vågen... Men hvis vi kan køre sådan hver anden nat, så klarer jeg den nok...

Anmeld

27. august 2010

Anne85

Macaab skriver:

Giv endelig patterne skylden...

Narh... kan jeg nok desværre ikke. Men jeg fatter ik hvorfor jeg ik taber mig... registrerer jo alt hvad jeg propper i munden (madlog.dk) og jeg spiser imellem 1100-1300 kacl dagligt hvilket jo så absolut burde resultere i et vægttab på 0,5-1 kg pr uge. ØV!!!

Anmeld

27. august 2010

Anne85

noname skriver:

Hvordan filan får du hende til at sove så længe, og av patter, de må gøre nuller naller når de ikke bliver tømt i så lang tid...

Caroline og jeg havde en super nat, vågne, spise og direkte i seng igen, uden fest, fis og ballade. Var oppe kl 23.20, 03.25 og igen kl 06.30, jeg føler mig helt overskuds agtig. Men tror i nat bliver lang da hun har sovet det meste af dagen idag, selvom jeg har prøvet at holde hende vågen... Men hvis vi kan køre sådan hver anden nat, så klarer jeg den nok...

Vi går som regel først i seng ved 23 tiden - så der lægegr jeg hende til begge bryster i håbet om at hun bare spiser alt hvad hun kan der. For det meste plejer hun så at vågne ved to-tre tiden - men i nat var den squ 5... wiii Og så sov hun videre til lidt i 8. Fedt men for satan hvor har jeg ondt i pattøjet... hun spiser nemlig heller ikke så meget idag - har egentlig taget nogle ok lange lure.

Og så husker jeg hele tiden på hvad min sundhedsplejerske sagde dengang med kristian - søvn avler søvn (ihvertfald når de er så små) - så jeg lader hende bare sove alt det hun vil

Anmeld

27. august 2010

NoName

Anne85 skriver:

Vi går som regel først i seng ved 23 tiden - så der lægegr jeg hende til begge bryster i håbet om at hun bare spiser alt hvad hun kan der. For det meste plejer hun så at vågne ved to-tre tiden - men i nat var den squ 5... wiii Og så sov hun videre til lidt i 8. Fedt men for satan hvor har jeg ondt i pattøjet... hun spiser nemlig heller ikke så meget idag - har egentlig taget nogle ok lange lure.

Og så husker jeg hele tiden på hvad min sundhedsplejerske sagde dengang med kristian - søvn avler søvn (ihvertfald når de er så små) - så jeg lader hende bare sove alt det hun vil

Jeps, jeg har det også sådan, man vækker ALDRIG en sovende baby... lad dem endelig sove så længe de vil...

Anmeld

28. august 2010

Corn

-ja jeg kunne heller ikke drømme om at vække ham... han så desværre droppet sine seks timer i træk efter hans udviklings/appetit-spring for et par uger siden.

Og i nat har vi ikke sovet godt pga maven som gav bøvl... Så da jeg satte mig til morgenbordet sked han så meget, at det endte helt omme i nakken og ned af benene. Så forstår godt han ikke kunne sove i nat, lille pus.

Og så var han også vældig over-dikke-dikket, da han var med mig til personalefest igår, og her skal siges at mine kolleger er pædagokker, psykologer, social-gokker og har stort set alle mindst 3 børn... Så mens jeg rendte rundt og hyggede med kollegerne til 4-kamp, så blev han hygget om ved dem der sad de enkelte disipliner(staves) over, som især er min souschef som bare ELSKER ham og som han pludrede vældigt med

Anmeld

29. august 2010

Corn

Macaab skriver:

Vægten sagde 90,2 ved sidste vejning

Jeg glemte jo så alt om vejning idag og nåede at spise og hoppe i tøjet inden jeg huskede det...

Så idag, den 20/8 sagde vægten 91,2

+ 1 kg

Så kom jeg på vægten...

idag den 29/8 siger vægten 89,7

dvs 3,7 kg fra mit første delmål....

men jeg synes det er fair nok. Aslan spiser hver anden time døgnet rundt for tiden, så noget ryger på ham og af mig...

Anmeld

4. september 2010

NoName

PIIINLIGT altså... nu har jeg selv startet denne tråd, og gud hjælpe mig om jeg så ikke glemmer at veje mig om fredagen, og igen lørdag... tror det kaldes ammehjerne, jeg kan slet slet ikke kende ugedagene fra hinanden mere... Hver dag er ens...

Nå men jeg prøver om jeg kan huske det i morgen så, selvom jeg ikke tror vægten er gået ned, men  - ja alligevel SKAL jeg på den djævel...

Bare et lille muhhh fra mig

Anmeld

5. september 2010

Corn

Macaab skriver:

Så kom jeg på vægten...

idag den 29/8 siger vægten 89,7

dvs 3,7 kg fra mit første delmål....

Vægten idag, søndag, siger desværre 90,8

Anmeld

6. september 2010

Risen

Vægten sagde 68 kilo i fredags! WHHUHHUUUU! Så er jeg to kilo fra min startvægt inden jeg blev gravid.. Vil dog gerne ned under 60 så er jeg tilfreds, men det bliver nok svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.