Maalene skriver:

HOLD DA OP 
Det må godt nok have været en barsk omgang - og 4 uger over termin - det var da umenneskeligt... 
Den lille må bare have haft det aaalt for godt inde i moaars mave - selvom moderen ikke havde det 
 Ja, og så lyttede jordemoder, læger osv. ikke til mig, da jeg fortalte dem at vi var 100 % sikre på hvornår hun var lavet, så den termin vi havde regnet os frem til, var den rigtige. Men de blev ved med at udskyde min termin! Den oprindelige var 8. maj, så rykkede de den til 11. maj, så 13. maj, så 15. maj, så 20. maj, så den 23. maj - og da hun så bliver født (ved igangsættelse) den 28. maj, opdager de sørme at terminen ville være ca. 1 maj (udfra moderkagens størrelse, min datters ekstremt tørre hud, mængden af fostervand, at hun havde tabt sig den sidste uges tid, 6 x sort afføring på 12 timer, og hun tabte sig 20 % af sin vægt på 2 dage, da hun ikke var født med "madpakken"). Så de skulle bare have lyttet til os, istedet for at påstå at så måtte jeg have været min mand utro 
 Jeg fortryder inderligt at jeg ikke tog mig sammen til at klage, for jeg ønsker ikke at nogen skal udsættes for samme behandling som jeg fik!

Anmeld