Bastian har i lang tid ikke interesseret sig sønderligt for at spise ved mig. Han er 8½ måned, så det er jo også fint nok, han har fået hvad han skal ha på den front.
I søndags stoppede det så bare. Han blev så sur allerede når jeg lagde ham på ammepuden. Selvom han var dødsulten. Det var virkelig en irritation for ham, og han kunne tilsyneladende ikke forstå hvorfor jeg ikke bare ku fatte det
Så det stoppede der.. Han får så meget andet god mad i løbet af dagen, samt MME i kop til måltiderne og MME i mos og grød. Så han er dækket ind...
Men jeg synes bare det gør mig så trist og jeg har det sådan at jeg næsten savner ham i løbet af dagen, selvom jeg er hos ham konstant. Det lyder skørt når jeg skriver det... er der andre der har haft det lissådan?
At amme ham, har været det største jeg har prøvet i mit liv, og noget jeg kæmpede med tårer for at få op at køre. Blev endda genindlagt fordi jeg bare ikke ville give op, til trods for en brystvorte der var suttet halvt af... 
Men det ER jo bare en epoke der er slut og en ny begynder... jeg blir nok den slags mor der får svært ved forandringer og svært ved at gi slip på min basse når det blir tid til den slags... 
Anmeld