baby2010 skriver:
Ej hvor sjovt du kan huske mig - men ja, det er nok fordi vi begge kæmpede! Jeg var syg i over tre måneder med tilbagevendende svamp. Føj det var hårdt! Men lille Alfred har det jo SÅ godt - og det var det hele værd! Han er 5,5 måned og er 70 cm lang og vejer 8,5 kilo og det er på min mælk alene!
Nu er vi begyndt på grød og mos, men han vågner faktisk dobbelt så ofte om natten, så jeg er ret frustreret. Han får grød om morgenen og grøntsagsmos 2 gange. Men alligevel vil han have bryst kl. midnat, klokken 3 og klokken 6. Så kan du ellers tro jeg glæder mig til jeg er færdig med at amme!!!
Men dejligt for dig, at du også nu nyder fordelene ved ammestop, jeg glæder mig ihvertfald også 
Ja jeg kan tydeligt huske dig og hvor er din søn dog blevet stor! Og Alfred er bare et SKØNT navn
Ja der er fordele ved at stoppe med at amme... men det er altså også lidt sørgeligt når det så først sker. Men det er altså nemmere at ha grød eller rugbrød med, end at skulle hive patten frem ligemeget hvor man er
Jeg har aldrig brudt mig om at amme hvor som helst... måske også fordi jeg gik alt for meget op i at skulle sidde rigtigt, når jeg nu havde haft så meget hul. Håber jeg kan slappe mere af med det næste gang, selvom jeg dog, som sagt, har nydt det i FULDE drag...
Ked af at du skal op så mange gange om natten - det er altså hårdt. Men Bastian sov i gennem fra han var ca. 7 måneder, og det har jeg fået at vide af mange, at det er pænt tidligt, så det kan jo være du pludselig blir overrasket, men man skal ikke forvente for meget før de er omkring 8 måneder (har jeg altså bare hørt...)
Pøj pøj med det 
Anmeld