Det bedste af det bedste billige tøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

N&J

Ih altså de dobbelt indlæg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

N&J

Sommerfuglelarven skriver:

Da min datter var yngre, brugte vi meget Bilkas billige bodyer til 10 kr stykket, de er dejligt tynde og er perfekte til et varmt barn!

H&M's babytøj er generelt dårlig kvalitet, med enkelte undtagelser, men i deres 86-128 størrelser, synes jeg at tøjet er langt bedre kvalitet - det bliver dog hurtigt "støvet" i udseendet, hvis man kigger tæt på det.

Bilkas Pretty Sille basisbluser er af en okay kvalitet, og tit kan de købes til 2 stk for 50 kr

Anmeld

11. august 2010

Lone Jakobsen

jeg elsker rest salg. jeg finder rigtigt mange ting til børnene. kvickly, bilka og føtex har tit ting til næsten ingen penge.

der udover er jeg vild med factory outlet butikkerne. de har tit 10kr marked, og kvaliteten fejler ikke noget.

sidst men ikke mindst er jeg så heldig at ha 4 drenge jeg køber tøj til, så jeg kan købe brugt tøj i store mængder og på den måde spare mange penge.

Anmeld

11. august 2010

N&J

nutche skriver:

jeg elsker rest salg. jeg finder rigtigt mange ting til børnene. kvickly, bilka og føtex har tit ting til næsten ingen penge.

der udover er jeg vild med factory outlet butikkerne. de har tit 10kr marked, og kvaliteten fejler ikke noget.

sidst men ikke mindst er jeg så heldig at ha 4 drenge jeg køber tøj til, så jeg kan købe brugt tøj i store mængder og på den måde spare mange penge.

Ja, hvorfor har de ikke de der factory outlet butikker i nærheden af mig.. (okey vi har en, men det er en sports outlet) æv æv æv

Anmeld

11. august 2010

LC

N&J skriver:

Men syntes bare når man begynder at komme op i str. 98, så holder de jo over et år.. det er jo også længe hvis den så kun koster 30-50 kr. 

Er helt enig i at de holder længe hvis man kan bruge dem i et år. Men den store størrelse fra ByJezz er jo så også hvad der svare til str. 86 - 92 - 98 . Så den vil jo holde endnu længere.

Og fordi de dækker over så mange størrelser synes jeg de er billige. og så er det super lækker kvalitet, så tror ikke du kan se på dem om de har være brugt 2 eller 100gange... de går ikke ud af form eller bliver forvasket...

Anmeld

11. august 2010

Lone Jakobsen

N&J skriver:

Ja, hvorfor har de ikke de der factory outlet butikker i nærheden af mig.. (okey vi har en, men det er en sports outlet) æv æv æv

ja vi har heldigvis en i Holstebro. lige overfor bilka

Anmeld

11. august 2010

N&J

LC skriver:

Er helt enig i at de holder længe hvis man kan bruge dem i et år. Men den store størrelse fra ByJezz er jo så også hvad der svare til str. 86 - 92 - 98 . Så den vil jo holde endnu længere.

Og fordi de dækker over så mange størrelser synes jeg de er billige. og så er det super lækker kvalitet, så tror ikke du kan se på dem om de har være brugt 2 eller 100gange... de går ikke ud af form eller bliver forvasket...

det er så den info man skal have med sig til næste barn.. det er jo desværre lidt for sent nu.. 

Anmeld

11. august 2010

N&J

nutche skriver:

ja vi har heldigvis en i Holstebro. lige overfor bilka

Uhh.. Holstebro er en dejlig by, har boet der i 2 år, mens jeg gik på HF.. 

Anmeld

11. august 2010

Lone Jakobsen

N&J skriver:

Uhh.. Holstebro er en dejlig by, har boet der i 2 år, mens jeg gik på HF.. 

jep, er også helt vild med den, og bor 20 min derfra

Anmeld

11. august 2010

Cris

Trendsales, den blå avis, genbrugsbutikker... Og det er ikke kun fordi det er billigere, men fordi der er også større udvald! Meget tøj er i rigtig god stand og desuden er allerede vasket flere gange, så man undgå en del kemikalier    Når jeg køber noget brugt så giver jeg tøjet en skylleprogram med lidt vaskemiddle i og så starter jeg en alm. program på 40 grader med noget natron eller soda og ca 1/2dl hvid eddikke i den skyllemiddel skuffe. Så er tøjet klar til brug!

Ellers kikker jeg på de små butikker rundt omkring, som plejer at have noget godt tøj til udsalg og, of course, i Spanien, når jeg besøger min familie    Man kan betale sig at tage på weekend shopping tur til London og købe masser af god børne tøj som er billigere end her i DK og self andre lande. Så kan man også købe noget som er lidt anderledes, for børnene i Kbh ender med at gå i uniform for vi handler i de samme stedder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.