Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jer der, som jeg, køber noget af det rigtige billige tøj, hvor køber i og hvad kan I anbefale..?
Jeg kan starte med at skrive at Bilka har nogle helt tynde bluser (desværre kun i små størrelser) indimellem til en 20, og de er bare super..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
H&M og name it synes jeg er helt fantastisk til prisen. Det holder vask efter vask både facon og farve mæssigt..
Hejsa!
Køber lidt af hvert. mht mærker. Jeg synes Bilkas bodys er vældig fine... de har lige været på tilbud til en 10´er. Billigere kan det vist ikke gøres og indtil videre har de holdt pasformen perfekt (ift babysams fx)
Bilka og "Tøj og sko" har ofte bodyer til 10 kr, str 56 - 92..... dem har vi været meget glade for!
Hold dig fra Pippi og Bilka... det krympet 1-2 størrelser og INGEN pasform efter første vask...
Jeg har købt ByJezz Bodyer... de er lidt dyrer men holder dobbelt så lang tid, fordi der er 2 rækker knapper i bunden og ærmerne er lavet specielt til at folde op - og synes det er syper lækker kvalitet...
Hvis der er nogle der er intresseret så gå på Facebook, man kan vinde noget fra ByJezz på den gruppe der hedder www.morogbaby.com
Der kan man også foreslå den som tilbudsvare hele September. Håber bare de kommer på tilbud:-)
Pylle3 skriver: H&M og name it synes jeg er helt fantastisk til prisen. Det holder vask efter vask både facon og farve mæssigt..
Jeg må indrømme at jeg ikke altid syntes Hm's holder så fantastisk, name it syntes jeg gør, men er ikke altid så pjattet med hvordan tøjet mærkes.. men jeg er også vanskelig når det gælder tøj..
LC skriver: Jeg har købt ByJezz Bodyer... de er lidt dyrer men holder dobbelt så lang tid, fordi der er 2 rækker knapper i bunden og ærmerne er lavet specielt til at folde op - og synes det er syper lækker kvalitet... Hvis der er nogle der er intresseret så gå på Facebook, man kan vinde noget fra ByJezz på den gruppe der hedder www.morogbaby.com Der kan man også foreslå den som tilbudsvare hele September. Håber bare de kommer på tilbud:-)
Hvor dyre, for jeg syntes bestemt dem fra Hm holder fint og det er 6 for 180 eller deromkring, men nu er min datter for lille, så vi er gået over til pippi..
Ni-ko-li-ne skriver: Bilka og "Tøj og sko" har ofte bodyer til 10 kr, str 56 - 92..... dem har vi været meget glade for!
Ja, men der går ikke længe så er det 98, og så har hverken hm, bilka eller de almindelige butikker særlig stort udvalg i bodyer, og regner stærkt med at Nikita først skal igang med at rende uden blev til næste sommer, så de skal jo bruges lidt endnu..
maria_wt skriver: Hold dig fra Pippi og Bilka... det krympet 1-2 størrelser og INGEN pasform efter første vask...
Sjovt nok så kan jeg overhovedet ikke nikke genkendende til det du skriver, mit har altid holdt formen og størrelsen, pippi er krympet en smule, men de er også monster store før de bliver vasket. Og jeg tørretumbler efter trejde gang de bliver vasket..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128