Det bedste af det bedste billige tøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

LC

N&J skriver:

Hvor dyre, for jeg syntes bestemt dem fra Hm holder fint og det er 6 for 180 eller deromkring, men nu er min datter for lille, så vi er gået over til pippi.. 

For de kortærmede er det 125kr normal pris, men har kun købt dem på tilbud til 80...

Men så er der jo kun 3 størrelser, altså 0-6mdr 6-12 mdr og 12-24mdr. Hvor der i de "normale" er størrelser fra 50 til 98 altså 9 forskellige størrelser. Så fordi man ikke skal have så mange størrelser synes jeg det bliver okay priser i længden... f.eks når du køber 6 for 180 giver du 30kr stykket. Men hvis du køber en der kan udvides så dækker den over 3 størrelser og så kommer du jo til at give 90 for 3, hvor jeg giver 80 for 1...

Men det kræver selvfølgelig at man finder dem på tilbud...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

isimaven

N&J skriver:

Ja, men der går ikke længe så er det 98, og så har hverken hm, bilka eller de almindelige butikker særlig stort udvalg i bodyer, og regner stærkt med at Nikita først skal igang med at rende uden blev til næste sommer, så de skal jo bruges lidt endnu.. 

name it har bodyer i 98 og dem kan man tit få 3-4 stk for en hund
de er også af fin kvalitet

Anmeld

11. august 2010

Sommerfuglelarven

Da min datter var yngre, brugte vi meget Bilkas billige bodyer til 10 kr stykket, de er dejligt tynde og er perfekte til et varmt barn!

H&M's babytøj er generelt dårlig kvalitet, med enkelte undtagelser, men i deres 86-128 størrelser, synes jeg at tøjet er langt bedre kvalitet - det bliver dog hurtigt "støvet" i udseendet, hvis man kigger tæt på det.

Bilkas Pretty Sille basisbluser er af en okay kvalitet, og tit kan de købes til 2 stk for 50 kr

Anmeld

11. august 2010

misslea

Rosa skriver:

Hvor meget koster uldbodyerne fra Kvickly?

Hej Rosa...

Jeg har netop lige købt uldbodyer i Kvickly - super fine, og virker rigtig lækre!!!

Jeg havde 79.95 pr. stk

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

11. august 2010

N&J

Dictes mor skriver:

Nu vi snakker billigt tøj, er der nogen som ved et sted man kan få billige uld bodyer?

Både kvickly og føtex har bodyer, og indimellem på tilbud, har købt nogle (altså dem hvor der er uld og bomuld) til 44,95, og de holder også flere størrelser end man lige skulle tro, jeg købte en i 74, den stoppede jeg først med at bruge da jeg skiftede over til 92 i bodyer.. 

Anmeld

11. august 2010

N&J

Diana... skriver:

Ahh jeg synes nu H&M meget hurtig bliver forvasket rigtig hurtigt vi er stoppet helt med H&M for jeg synes det spild af penge når de begynde og se slidt ud efter 3-4 dage. Name it er fint. 

Jeg syntes det handler meget om hvad det er, de cowboybukser jeg har derfra kan man overhovedet ikke se på at de bliver vasket og tørret, og den jakke jeg har derfra har også været et par vask igennem, der er heller intet at se, men jeg syntes også noget af tøjet bliver forvasket ret hurtigt.. så masser af gode tips til andet billigt tøj er helt velkommen.. 

Anmeld

11. august 2010

N&J

Rosa skriver:

Hvor meget koster uldbodyerne fra Kvickly?

De har dem også i føtex, jeg fik en på tilbud til 44,95, der var både dem kun med uld og dem med både og, som jeg køber og så har de nogle rigtige flotte farver.. 

Anmeld

11. august 2010

N&J

LC skriver:

For de kortærmede er det 125kr normal pris, men har kun købt dem på tilbud til 80...

Men så er der jo kun 3 størrelser, altså 0-6mdr 6-12 mdr og 12-24mdr. Hvor der i de "normale" er størrelser fra 50 til 98 altså 9 forskellige størrelser. Så fordi man ikke skal have så mange størrelser synes jeg det bliver okay priser i længden... f.eks når du køber 6 for 180 giver du 30kr stykket. Men hvis du køber en der kan udvides så dækker den over 3 størrelser og så kommer du jo til at give 90 for 3, hvor jeg giver 80 for 1...

Men det kræver selvfølgelig at man finder dem på tilbud...  

Men syntes bare når man begynder at komme op i str. 98, så holder de jo over et år.. det er jo også længe hvis den så kun koster 30-50 kr. 

Anmeld

11. august 2010

N&J

Kirle skriver:

Føtex har tit bodyer til en 10'er stykket og så er der ophørsudsalg, udsalg, vintertøj om sommeren, købe brugt, lagersalg osv.

Ja, men lige føtex laver sådan nogle meget brede bodyer, og selv om min datter er en lille basse, så passer de ikke til hendes pasform.. men rigtig nok føtex har ofte tilbud på tøj.. 

Anmeld

11. august 2010

N&J

isimaven skriver:

name it har bodyer i 98 og dem kan man tit få 3-4 stk for en hund
de er også af fin kvalitet

Ja, der er ikke rigtig særlig mange steder der bliver solgt name it herover, så det må vente til kbh, men mangler kun uldbodyer, resten har jeg købt på tilbud her i sommeren.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.