Rosa skriver:
Jeg har været suuperglad for H&M's uldbodyer (bruger stort set aldrig bomuldsbodyer, men gerne heldragter) - de er tynde og lækre og billige - 80kr stk. Og de er så elastiske at baby kan bruge dem længe - Jonte er str 68 nu og kan stadig bruge sine i 56 uden at de strammer, men da han var 56 sad de fint til. Til gengæld holder de virkelig ikke længe, vores bodyer i 56 er blevet vasket 7-10 gange og flere af dem har huller nu... Men de kan jo så stadig bruges under en body/heldragt.
Nu ved jeg ikke om du også tænker på at købe brugt, for jeg har virkelig gjort nogle fantastiske kup på TS - det er mit favorit sted at shoppe billigt.
Jeg har faktisk ikke prøvet uldbodyerne fra hm, kun fra kvickly og de er rigtig gode, holder også fantastisk pasform og kan bruges rigtig længe-..
Desværre er Nikita blevet så stor at body ikke kan fåes i hendes størrelse hverken i hm eller kvickly (så har jeg i hvert fald ikke fundet dem), men bløde bukser som ikke er så stramme i livet, som dem fra føtex er, det mangler jeg, og de er ikke helt så lette at finde.. til billige penge og stadig ordentlig kvalitet
Anmeld