Det bedste af det bedste billige tøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har været suuperglad for H&M's uldbodyer (bruger stort set aldrig bomuldsbodyer, men gerne heldragter) - de er tynde og lækre og billige - 80kr stk. Og de er så elastiske at baby kan bruge dem længe - Jonte er str 68 nu og kan stadig bruge sine i 56 uden at de strammer, men da han var 56 sad de fint til. Til gengæld holder de virkelig ikke længe, vores bodyer i 56 er blevet vasket 7-10 gange og flere af dem har huller nu... Men de kan jo så stadig bruges under en body/heldragt.

Nu ved jeg ikke om du også tænker på at købe brugt, for jeg har virkelig gjort nogle fantastiske kup på TS - det er mit favorit sted at shoppe billigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

De3Guldklumper

N&J skriver:

Jeg må indrømme at jeg ikke altid syntes Hm's holder så fantastisk, name it syntes jeg gør, men er ikke altid så pjattet med hvordan tøjet mærkes.. men jeg er også vanskelig når det gælder tøj.. 

Okay - det har jeg aldrig endnu oplevet at det ikke gør

Men man kan jo være uheldig med alt slags uanset hvilket prisleje man ligger i

Anmeld

11. august 2010

N&J

Pylle3 skriver:

Okay - det har jeg aldrig endnu oplevet at det ikke gør

Men man kan jo være uheldig med alt slags uanset hvilket prisleje man ligger i

Det er helt rigtig.. jeg har også været rigtig glad for Hms jogging bukser, men igen kun til små størrelser.. forstår ikke hvorfor de ikke laver dem til lidt større børn, også de trøjer der står I love mummy på, de er kun til 86.. jamen altså.. min barn skal da også have sådan en.. 

Anmeld

11. august 2010

N&J

Rosa skriver:

Jeg har været suuperglad for H&M's uldbodyer (bruger stort set aldrig bomuldsbodyer, men gerne heldragter) - de er tynde og lækre og billige - 80kr stk. Og de er så elastiske at baby kan bruge dem længe - Jonte er str 68 nu og kan stadig bruge sine i 56 uden at de strammer, men da han var 56 sad de fint til. Til gengæld holder de virkelig ikke længe, vores bodyer i 56 er blevet vasket 7-10 gange og flere af dem har huller nu... Men de kan jo så stadig bruges under en body/heldragt.

Nu ved jeg ikke om du også tænker på at købe brugt, for jeg har virkelig gjort nogle fantastiske kup på TS - det er mit favorit sted at shoppe billigt.

Jeg har faktisk ikke prøvet uldbodyerne  fra hm, kun fra kvickly og de er rigtig gode, holder også fantastisk pasform og kan bruges rigtig længe-..

Desværre er Nikita blevet så stor at body ikke kan fåes i hendes størrelse hverken i hm eller kvickly (så har jeg i hvert fald ikke fundet dem), men bløde bukser som ikke er så stramme i livet, som dem fra føtex er, det mangler jeg, og de er ikke helt så lette at finde.. til billige penge og stadig ordentlig kvalitet

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor meget koster uldbodyerne fra Kvickly?

Anmeld

11. august 2010

Christina.78

Købte bodyer da de var på tilbud i Bilka til en 10'er med trykknapper ved venstre side og kan slet ikke klage over dem..synes de holder faconen ret godt..

Anmeld

11. august 2010

Diana...

Pylle3 skriver:

H&M og name it synes jeg er helt fantastisk til prisen. Det holder vask efter vask både facon og farve mæssigt..

Ahh jeg synes nu H&M meget hurtig bliver forvasket rigtig hurtigt vi er stoppet helt med H&M for jeg synes det spild af penge når de begynde og se slidt ud efter 3-4 dage. Name it er fint. 

Anmeld

11. august 2010

<3

Føtex har tit bodyer til en 10'er stykket og så er der ophørsudsalg, udsalg, vintertøj om sommeren, købe brugt, lagersalg osv.

Anmeld

11. august 2010

Dictes mor

Nu vi snakker billigt tøj, er der nogen som ved et sted man kan få billige uld bodyer?

Anmeld

11. august 2010

Christina.78

Nu vi snakker billigt tøj, er der nogen som ved et sted man kan få billige uld bodyer?

P.t. her http://www.ml-dk.dk/product.asp?product=10215

og Føtex har også merino uld, men om det er kommet på hylderne endnu ved jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.