"dunken" uge 35....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Tina2

Ranarupta skriver:

Arhmen Tina altså... Du er jo en ren og skær smuksak!

Du er så flot gravid, at jeg gerne vil bytte med min ugravide/normale krop!

Taaaark, hvor er du sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

Tina hvor fanden er tiden blevet af... du har 5 FEM uger igen...

eii altså jeg kan ikke følge med.. og så vil jeg altså have mavebilleder med ansigt på.. vil også se dig din KOST.. 

kæmpe KNUS til jer alle.

Ja, det er gået stærkt.... Det er med at nyde det her tilsidst, men synes den mave er ved at være ret tung...... Men skønt at mærke spark

Ja det her var ikke det bedste billede med ansigtet da mobilen var oppe foran

Anmeld

11. august 2010

Tina2

rasser32 skriver:

Nøjjjj den er bare sååååå flot

Du bare den mega mega flot

Tak skal du ha:-) Håber ikke jeg skal rende rundt med for meget af den store mave bagefter... Sidste gang blev jeg adskillige gange spurgt hvor langt jeg var henne lige bagefter- endda når jeg kom gående med barnevognen med lift i

MINDRE FEDT! Så håber den trækker sig sammen lidt hurtigere denne gang....

Anmeld

11. august 2010

Tina2

jlp90 skriver:

Det er virkelig en flot, flot mave  Og kiloene forsvinder ligeså hurtigt med nummer 3, det er jeg sikker på

Tak, det håber jeg bestemt også:-))))))

Anmeld

11. august 2010

Tina2

saxi skriver:

Ja det bliver bestemt ikke lettere med dunkene..Hehe.. Godt at høre det er nogenlunde okay med dig - selvom det sq ikke er sjovt at have ondt. Det der med at føle sig tung i Rø*** kan jeg KUN nikke genkendede til 

Jamen her er alt fino - jo har termin lige om lidt føler jeg.. Men alligevel sys jeg der er evigheder til.. Nu skal jeg til undersøgelse i morgen og finde ud af om jeg må prøve selv - eller det bliver PKS, bliver det det sidste er der jo pludselig endnu kortere tid til vi får lillebror i armene..

Naaaaaaiii hvor spændende!!!! :-) Du må lige skrive hvad de finder ud af... Hvad vil du helst? Fik du KS sidst?

Anmeld

11. august 2010

saxa

Tina2 skriver:

Naaaaaaiii hvor spændende!!!! :-) Du må lige skrive hvad de finder ud af... Hvad vil du helst? Fik du KS sidst?

Skal nok lige opdate..  Jamen der er faktisk ikke noget jeg hellere vil end det andet - mere.. Ja fik AKS sidst (og har efterfølgende fået afvide mit bækken kunne have været for smalt - baby for stor) Så det skal jeg havde undersøgt i morgen. Jeg tager det som det kommer i morgen.. Baby skal jo ud på den ene eller den anden måde..

Anmeld

11. august 2010

Lillefe

Hvor ser du bare fin ud !!

Anmeld

11. august 2010

Tina2

saxi skriver:

Skal nok lige opdate..  Jamen der er faktisk ikke noget jeg hellere vil end det andet - mere.. Ja fik AKS sidst (og har efterfølgende fået afvide mit bækken kunne have været for smalt - baby for stor) Så det skal jeg havde undersøgt i morgen. Jeg tager det som det kommer i morgen.. Baby skal jo ud på den ene eller den anden måde..

Ja det bli'r da super spændende, glæder mig til at høre hvad du skal!!! :-)

Anmeld

11. august 2010

Tina2

Perl skriver:

Hvor ser du bare fin ud !!

Tak skal du ha':-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.