"dunken" uge 35....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Tina2

Zafir skriver:

Altså jeg vil jo godt ned på en vægt midt i 60'erne... Der er jeg pænest. Sådan med en bmi på 22-23 stykker og ikke 25...

Men det tror jeg nok jeg skal komme. Jeg går ikke så meget op i vægt, bare at jeg SAVNER mine læderbukser som jeg kunne passe for 5 år siden...mmm...  Det er mit mål

Men Tom og jeg skal til at træne oppe i vig træningscenter. Det blir skønt. Elsker at træne fitness...

Ja det er jeg så ikke så god til, det med fitness..... Men elsker cirkeltræning og zumba som jeg gerne vil til igen....

Jeg plejer at veje 71-73 kg (BMI 22,5), men har det KLART bedst på ca 67-68 kg... Så der satser jeg på at sku ned:-) Jeg har også læderbukser som var lige en anelse for stramme inden jeg blev gravid, så lidt ekstra skal der også af her :-)

Men de andre gange er det jo også gået ok med at komme af med dem, så jeg HÅBER det bli'r sådan igen :-) Nu er det jo sidste gang jeg er gravid, så nu SKAL jeg ned under de 70 kg hvor jeg vil være :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Susan1978

Tina hvor fanden er tiden blevet af... du har 5 FEM uger igen...

eii altså jeg kan ikke følge med.. og så vil jeg altså have mavebilleder med ansigt på.. vil også se dig din KOST.. 

kæmpe KNUS til jer alle.

Anmeld

10. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Ja det er jeg så ikke så god til, det med fitness..... Men elsker cirkeltræning og zumba som jeg gerne vil til igen....

Jeg plejer at veje 71-73 kg (BMI 22,5), men har det KLART bedst på ca 67-68 kg... Så der satser jeg på at sku ned:-) Jeg har også læderbukser som var lige en anelse for stramme inden jeg blev gravid, så lidt ekstra skal der også af her :-)

Men de andre gange er det jo også gået ok med at komme af med dem, så jeg HÅBER det bli'r sådan igen :-) Nu er det jo sidste gang jeg er gravid, så nu SKAL jeg ned under de 70 kg hvor jeg vil være :-)

Du er jo også noooooooooget højere end mig jo Så du har lidt mere at fordele lidt kilo på.

Men så længe jeg er sådan en fin stabil str. 38 ska  jeg ikke klage Bare helst ikke en størrelse 38-40 eller 40, der sætter jeg lige grænsen, selvom det er der vi har været de sidste par år... mmm.

Men det hjælper at min mand har stoppet med at drikke cola Så når jeg stort set heller ikke at drikke sodavand mere Tom har tabt næsten 10 kg på 4 mrd... Så flot!!! Men det bedste er at han er meget mere frisk, bortset fra den første måned, hvor han havde konstant hovedpine... Noget skidt lort sådan noget cola der!!!..

Anmeld

10. august 2010

Tina2

Zafir skriver:

Du er jo også noooooooooget højere end mig jo Så du har lidt mere at fordele lidt kilo på.

Men så længe jeg er sådan en fin stabil str. 38 ska  jeg ikke klage Bare helst ikke en størrelse 38-40 eller 40, der sætter jeg lige grænsen, selvom det er der vi har været de sidste par år... mmm.

Men det hjælper at min mand har stoppet med at drikke cola Så når jeg stort set heller ikke at drikke sodavand mere Tom har tabt næsten 10 kg på 4 mrd... Så flot!!! Men det bedste er at han er meget mere frisk, bortset fra den første måned, hvor han havde konstant hovedpine... Noget skidt lort sådan noget cola der!!!..

Ja, det kan man hurtigt blive afhængig af, har selv været der

Hvis jeg drikker cola er det dog KUN cola zero, bryder mig ikke om sodavand af nogen slags med sukker i....

Men det har gjort meget herhjemme efter vi fik nyt køkken og har fået is- og vand dispensere i køl og frys... Ungerne drikker også VILDT meget vand nu som Thomas og jeg, så det er jo dejligt! Har nemlig ikke iskoldt vand i hanen her i huset....

Flot han har tabt sig så meget!!!  Det er da bare sejt!

Anmeld

11. august 2010

Ranarupta

Arhmen Tina altså... Du er jo en ren og skær smuksak!

Du er så flot gravid, at jeg gerne vil bytte med min ugravide/normale krop!

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Ja, det kan man hurtigt blive afhængig af, har selv været der

Hvis jeg drikker cola er det dog KUN cola zero, bryder mig ikke om sodavand af nogen slags med sukker i....

Men det har gjort meget herhjemme efter vi fik nyt køkken og har fået is- og vand dispensere i køl og frys... Ungerne drikker også VILDT meget vand nu som Thomas og jeg, så det er jo dejligt! Har nemlig ikke iskoldt vand i hanen her i huset....

Flot han har tabt sig så meget!!!  Det er da bare sejt!

Jeg drikker slet ikke light. Jeg kan ikke fordrage det. Så vil jeg hellere drikke mindre almindelig sodavand og drikke danskvand, når jeg ikke gør det Det virker fint for mig.

Anmeld

11. august 2010

rasser32

Tina2 skriver:

Så er jeg nået til uge 35 (34+2), den er ved at være pænt tung nu...... Måler 113 cm rundt om, nåede på 120 cm med min 1. datter og på 130 cm med min søn 

Nøjjjj den er bare sååååå flot

Du bare den mega mega flot

Anmeld

11. august 2010

jlp90

Det er virkelig en flot, flot mave  Og kiloene forsvinder ligeså hurtigt med nummer 3, det er jeg sikker på

Anmeld

11. august 2010

saxa

Tina2 skriver:

Tak søde:-) Jamen det går ok, så længe jeg passer på..... Men både hoften og nu også lænden driller, men lænden er simpelthen fordi det er så tungt nu, føler mig sgu også noget tung i røven efterhånden ;-)

Hvad med dig, det er da SNART???? Du er 2 uger længere henne end mig, ik?

Ja det bliver bestemt ikke lettere med dunkene..Hehe.. Godt at høre det er nogenlunde okay med dig - selvom det sq ikke er sjovt at have ondt. Det der med at føle sig tung i Rø*** kan jeg KUN nikke genkendede til 

Jamen her er alt fino - jo har termin lige om lidt føler jeg.. Men alligevel sys jeg der er evigheder til.. Nu skal jeg til undersøgelse i morgen og finde ud af om jeg må prøve selv - eller det bliver PKS, bliver det det sidste er der jo pludselig endnu kortere tid til vi får lillebror i armene..

Anmeld

11. august 2010

Tina2

Zafir skriver:

Jeg drikker slet ikke light. Jeg kan ikke fordrage det. Så vil jeg hellere drikke mindre almindelig sodavand og drikke danskvand, når jeg ikke gør det Det virker fint for mig.

Ja, sådan har jeg det med sukkersodavand  Men drikker rigtig meget vand nu, har ellers været nærmest afhængig af cola zero en overgang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.