"dunken" uge 35....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Tina2

Mai-pigen skriver:

Bare så flot mave...

Tak for det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Tina2

MyBaby skriver:

Ej, det er da bare den perfekte mave. Den sidder virkelig smukt...

Tak skal du ha, ja det er med at nyde det her de sidste uger, for det er sidste gang:-)

Anmeld

10. august 2010

Tina2

saxi skriver:

Altså din smukkert Hvordan går det iøvrigt med dig? Er smerterne blevet værre eller kan du holde dem nede??

Kram

Tak søde:-) Jamen det går ok, så længe jeg passer på..... Men både hoften og nu også lænden driller, men lænden er simpelthen fordi det er så tungt nu, føler mig sgu også noget tung i røven efterhånden ;-)

Hvad med dig, det er da SNART???? Du er 2 uger længere henne end mig, ik?

Anmeld

10. august 2010

Heidimed lea

dejlig mave.. er det din nye kjole du har på

knus Heidi

Anmeld

10. august 2010

Tina2

Heidimed lea skriver:

dejlig mave.. er det din nye kjole du har på

knus Heidi

Altså ny og ny, jeg går ud fra du mener den til bryllup? Nej det er ikke den her:-) Den her købte jeg i sidste uge, men det er nu ikke den jeg skal ha på til bryllup :-)

Anmeld

10. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, den runding kender vi godt herhjemme fra

Jeg gad nok også godt vide, hvad jeg ender på denneher gang Bliver spændende.

Skønt den er så rund der... og ikke hænger eller noget!

Anmeld

10. august 2010

Tina2

Zafir skriver:

Ja, den runding kender vi godt herhjemme fra

Jeg gad nok også godt vide, hvad jeg ender på denneher gang Bliver spændende.

Skønt den er så rund der... og ikke hænger eller noget!

Min navle peger faktisk lidt nedad så maven er begyndt at hænge:-)

Ja jeg er spændt på hvad jeg ender på i maveomkreds og med vægten..... HÅBER sådan jeg holder mig under de 25 kg jeg tog på med Filusen....

Men du har ikke taget alverden på, vel? Det gjorde du vist heller ikke med Idun....?

Anmeld

10. august 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Min navle peger faktisk lidt nedad så maven er begyndt at hænge:-)

Ja jeg er spændt på hvad jeg ender på i maveomkreds og med vægten..... HÅBER sådan jeg holder mig under de 25 kg jeg tog på med Filusen....

Men du har ikke taget alverden på, vel? Det gjorde du vist heller ikke med Idun....?

Jeg har taget 5-6 kg på nu. Jeg tog ca 12 kg på med Idun, men var også ca 10 kg slankere fra starten med Idun end jeg er nu... lidt kryptisk Men altså - du forstår hvad jeg mener ik?

Men jeg regner ikke med at tage mere på ... mmmm

Anmeld

10. august 2010

Tina2

Zafir skriver:

Jeg har taget 5-6 kg på nu. Jeg tog ca 12 kg på med Idun, men var også ca 10 kg slankere fra starten med Idun end jeg er nu... lidt kryptisk Men altså - du forstår hvad jeg mener ik?

Men jeg regner ikke med at tage mere på ... mmmm

Åh det ville sgu da være skønt at kunne holde vægten nede!!!!

Jeg vejede det samme da jeg blev gravid med Filuca og Milas og så 1½ kg mere denne gang... Men har så heller ikke taget helt så meget på denne gang som de andre gange, selvom jeg da nærmer mig vægten jeg sluttede på med Filuca....

Men skal nok få dem af igen, jeg har stramme jeans der venter  Og jeg SAVNER dem!!!!!

Anmeld

10. august 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Åh det ville sgu da være skønt at kunne holde vægten nede!!!!

Jeg vejede det samme da jeg blev gravid med Filuca og Milas og så 1½ kg mere denne gang... Men har så heller ikke taget helt så meget på denne gang som de andre gange, selvom jeg da nærmer mig vægten jeg sluttede på med Filuca....

Men skal nok få dem af igen, jeg har stramme jeans der venter  Og jeg SAVNER dem!!!!!

Altså jeg vil jo godt ned på en vægt midt i 60'erne... Der er jeg pænest. Sådan med en bmi på 22-23 stykker og ikke 25...

Men det tror jeg nok jeg skal komme. Jeg går ikke så meget op i vægt, bare at jeg SAVNER mine læderbukser som jeg kunne passe for 5 år siden...mmm...  Det er mit mål

Men Tom og jeg skal til at træne oppe i vig træningscenter. Det blir skønt. Elsker at træne fitness...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.