"dunken" uge 35....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Tina2

BabyHope<3 skriver:

Ja det håber jeg at jeg slipper for, det er min første graviditet så vi får at se hehe

Du ligner ikke en som har født to gange og har taget 19 kg. på denne gang, det har du nu god grund til at være solt af. Det må næsten sidde på maven det hele!

Taaaark, hvor er du sød!  Jamen jeg har vist også været ret heldig trods alle de kg... Smidt dem hurtigt igen og har ikke hængemave eller strækmærker overhovedet.... Er normalvægtig når jeg ikke er gravid....

Men jeg kan bestemt godt se jeg har taget på alle steder, især bagpå!!!  Men føder også temmelig store børn, så de spiser godt når de kommer ud og tager jo masser af kalorier, så det er jo skønt:-)

Tillykke med din graviditet, det er så spændende det hele 1. gang... Og du skal ha' en dreng kan jeg se  Super dejligt:-))))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

hot mama... rrrraaaaawwww

Du ser hamrende godt ud, søde! Virkelig læks mavse på den smukke kvinde...

Taaaark, søde Caroline :-)))

Anmeld

10. august 2010

Tina2

B&J skriver:

Ja hold da kæft du er bare for lækker og nej hvor har du en smuk mave

Tak, det er altså rigtig dejligt at høre! 

Anmeld

10. august 2010

Baby2010/2013

Tina2 skriver:

Taaaark, hvor er du sød!  Jamen jeg har vist også været ret heldig trods alle de kg... Smidt dem hurtigt igen og har ikke hængemave eller strækmærker overhovedet.... Er normalvægtig når jeg ikke er gravid....

Men jeg kan bestemt godt se jeg har taget på alle steder, især bagpå!!!  Men føder også temmelig store børn, så de spiser godt når de kommer ud og tager jo masser af kalorier, så det er jo skønt:-)

Tillykke med din graviditet, det er så spændende det hele 1. gang... Og du skal ha' en dreng kan jeg se  Super dejligt:-))))

Ja så tager de jo det meste, dejligt med nogle store guldklumper hehe!

Ja det er meget spændende, skønt at få sat køn på  Har haft det fantastisk under hele graviditeten, så vi går bare og nyder det og ser maven vokse!

Anmeld

10. august 2010

Tina2

BabyHope<3 skriver:

Ja så tager de jo det meste, dejligt med nogle store guldklumper hehe!

Ja det er meget spændende, skønt at få sat køn på  Har haft det fantastisk under hele graviditeten, så vi går bare og nyder det og ser maven vokse!

Det er bare lækkert så! Jeg har døjet meget med hoften og nu hele bækkenet, især i lænden..... Men har faktisk haft det godt synes jeg... Hjælper sikkert også at jeg ikke har taget helt så mange kg på, som de andre gange....

Min krop har simpelthen bare ikke godt af alle de kg, det kan jeg mærke..... Så VÆK skal de snart!!!!

Anmeld

10. august 2010

mor_sabina

Tina2 skriver:

Så er jeg nået til uge 35 (34+2), den er ved at være pænt tung nu...... Måler 113 cm rundt om, nåede på 120 cm med min 1. datter og på 130 cm med min søn 

WAUV.. kan ikke sige meget andet. Hvor er den bare flot og rund

Anmeld

10. august 2010

Tina2

mor_sabina skriver:

WAUV.. kan ikke sige meget andet. Hvor er den bare flot og rund

Tak for det:-)

Anmeld

10. august 2010

Mai-pigen

Bare så flot mave...

Anmeld

10. august 2010

MyBaby

Ej, det er da bare den perfekte mave. Den sidder virkelig smukt...

Anmeld

10. august 2010

saxa

Tina2 skriver:

Så er jeg nået til uge 35 (34+2), den er ved at være pænt tung nu...... Måler 113 cm rundt om, nåede på 120 cm med min 1. datter og på 130 cm med min søn 

Altså din smukkert Hvordan går det iøvrigt med dig? Er smerterne blevet værre eller kan du holde dem nede??

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.