Keabla skriver:
Jeg er i tvivl om rigtig mange ting i tiden, min kæreste er helt sikkert rigtig glad for mig og han glæder sig ufattelig meget til at blive forældre sammen med mig.
Men jeg føler heletiden en trang til at skubbe ham fra mig og bare gå. Alt er så uoverskueligt i tiden, vores udlejer er en kæmpe idiot og det tærer helt sikkert på min kærestes og mit vores forhold til hinanden.
Jeg plejer 'at stikke af' op til min familie i nordjylland når jeg får det sådan her, men de er ude at rejse og har heller ikke lyst til at tage den 200km lange tur nu hvor jeg er så tæt på termin.
Hver aften når han er på job bruger jeg tiden på at tænke på hvordan jeg skal få det sagt, søge på lejligheder og tjekke op på min økonomi og om hvordan jeg ville stå rent økonomisk hvis jeg vælger at flytte for mig selv.
Det kunne være hormoner, og det har jeg også prøvet at overbevise mig selv om - men jeg kan mærke at det ikke 'bare' er det .. jeg er faktisk ikke lykkelig sammen med ham - desværre! For han er uden tvivl den bedste far jeg kunne ønske mig til mit barn.
Noget helt andet er, at jeg er begyndt at blive utryg ved at han skal med til fødslen (han snakker selv rigtig meget om, at han glæder sig til at hjælpe mig igennem det osv osv.) Men i og med at vi er gledet så meget fra hinanden, synes jeg, at det føles akavet at skulle have ham med ;s ..
Nogen gode råd .. 
Pyhhh tror det er hormonerne der spiller dig et puds...Midt i min graviditet var det hele også noget kaotisk, vi blev enige om at flytte fra hinanden en uges tid...
I mit hoved var jeg så egoistisk, regnede på hvordan jeg kunne få det hele til og køre rundt alene, og jeg havde da slet ikke brug for ham....Jeg var vant til og klare ALT selv og ville blive ved med det...
Men den uge fra hinanden var det bedste vi gjorde i vores liv, vi indså begge vi ikke kunne leve uden hinanden, jeg blev gravid næsten med det samme vi var kærester, og den 17 maj fødte jeg vores datter Nicoline, den 16 maj havde vi årsdag, så der var SÅ mange tanker osv der ikke passede sammen...
og idag kunne jeg ikke forestille mig et liv uden ham, og forstår slet ikke hvordan jeg kunne komme så langt ud at jeg bare ville det hele selv....Hvor er jeg glad for hormonerne er væk og jeg er sammen med den bedste far til Nicoline 
Mit råd er, få evt. noget luft, men tag ingen beslutning mens du er gravid.
Anmeld