Åh for hulan Tut, det lyder forfærdeligt og hvor er det bare synd for dig.
Jeg var lige som Siber igennem noget lignende med NM før Lillemand blev født. Der var det også kun far, der duede og jeg skulle bare skride. Hun råbte og skreg ad mig og især måtte jeg ikke trøste hende. Det var ved grød verdens dårligste følelse og jeg var så ulykkelig.
Det der hjalp her, var - også lidt ligesom Sibers situation - at skrue bissen på over for hende. Først var jeg jo bare ulykkelig og pivet over det og prøvede at fedte for hende, men det gjorde bare det hele værre. Det var først da jeg blev børnehavesur og tænkte, at hun sørme ikke skulle have lov at slippe afsted med sådan en opførsel og begyndte at sætte hende på plads igen og forlange at trøste hende, forlange at bruge tid med hende, forlange at hun lyttede, at hun begyndte at tø op igen.
Jeg tror, hun var bange for at have mistet mig til maven, til kvalmen, til alt det, der optog mig på det tidspunkt og det skulle jeg straffes for. Hun forsøgte at skubbe mig væk, for at jeg ikke skulle såre hende ved at forsvinde.
Og jeg tror, det er det samme Noah gør ved dig. Som flere andre også så klogt har sagt, han straffer hverken pædagoger eller far eller andre, men dig. Fordi du betyder allermest for ham.
Åh, jeg håber, det snart bliver bedre og lad os endelig få en update!
Stort knus
B
Anmeld