Min søn hader mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

linemus

Øj,det blev langt. Håber det gav mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Millebasse

Æv Tut..

Har ikke lige de vise ord, men ville bare skrive at jeg har læst dit indlæg og sender en kæmpe krammer i din retning..

Camilla

Anmeld

11. august 2010

Tut

Jeg er begyndt at gøre ALT sammen med ham.

Jeg har sagt til manden, at han mp trædde lidt i baggrunden det næste stykke tid, så jeg kan fp noah for mig selv.

Jeg bader ham, går på toilettet med ham (hvilket oftes har været christian), jeg putter ham (hvilket oftes har været christian)

Noah kom sågar i morges, og sagde, Nej far - mor skal give mig tøj på.

Fremskridt. Men det er noget der tager lang tid er jeg godt klar over.

Og Nana er bare inde i et tigerspring i øjeblikket, hvor det KUN er mig der duer, og hun skal helst hænge på armen. Så Christian har sit hyr med en skrige-tøs, når jeg har "noah-tid".

Tak for alle jeres gode råd - er i nogle super quinder.

Anmeld

11. august 2010

linemus

Åh det lyder som gode fremskridt allerede. Så er det sikkert den rigtige måde at gøre det på.

Stort kram til dig og også et til farmand og skrigepigen

Anmeld

11. august 2010

Lise

Godt at høre at der er nogle fremskridt. Jeg er ret overbevist om at det er jalousi..

Her er problemet lige det modsatte - Simon omklamrer mig. Han ville kravle ind i mig, hvis han kunne. Og jeg bliver nogle gange vanvittig, og kan komme til at skubbe ham væk  Vi prøver også at Simon får mor-alene-tid, men det er sgu stressende når man kan høre babyen hyle, fordi den kun er glad med mor i nærheden... Jeg kan f.eks. kun putte Simon MED Casper på armen, for ellers går han rådden skråt hos far - eller også liver han helt op, og så skal jeg putte ham efterfølgende. Bliver ved at sige til mig selv at det kun er en kort periode ud af et liv, det er sådan her... SE nu kom det til at handle om mig, det var ikke meningen. Vil bare sige at vi også kæmper med jalousi og små søskende der ikke er samarbejdsvilllige, og selvom det er lidt den "omvendte", så er det hårdt til tider..

Anmeld

11. august 2010

Siber

Tut skriver:

Jeg har sagt til manden, at han mp trædde lidt i baggrunden det næste stykke tid, så jeg kan fp noah for mig selv.

Jeg bader ham, går på toilettet med ham (hvilket oftes har været christian), jeg putter ham (hvilket oftes har været christian)

Og Nana er bare inde i et tigerspring i øjeblikket, hvor det KUN er mig der duer, og hun skal helst hænge på armen. Så Christian har sit hyr med en skrige-tøs, når jeg har "noah-tid".

Hvor er det godt at høre Tut, det lyder som om det går i den rigtige retning

Krammer til jer

Siber

Anmeld

11. august 2010

birgittemarie

Uh, det var dejligt at høre, det går fremad!

Og så lige tigerspringet: Her er det også i fuld gang, så det er bare hylt.

Knus Birgitte

Anmeld

11. august 2010

Susan1978

Tut skriver:

Dette indlæg er gået fuldstændig forbi min næse..

ei hvor er jeg altså ked af at du skal endnu mere igennem.. en ting er at alt det andet er ved at være i orden igen, men også at skulle kæmpe for sin søns kærlighed må da være endnu hårdere.

Jeg har læst alle indlæggene og heldigvis også dette hvor du skriver det går bedre.

Fortsæt Tut - jeg er overbevist om at du er på vej i den rigtige retning. Men husk som de andre siger ikke at være for omklamrede så han som Stella trækker sig væk igen.

KÆMPE KNUSSER TIL DIG... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.