Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Men det synes jeg overhovedet ikke du ligner Det var da så lidt.
Men det synes jeg overhovedet ikke du ligner
Det var da så lidt.
Er da meget dejlig at høre for en pige der vejer lige på den anden side af 100 Kg..... Ss
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lotchen skriver: Det er da meget rimeligt - hvis man var lavet af penge Puha, det var godt nok mange penge. Så kommer der jo slør, sko, nyt undertøj, make-up og hår oveni Så er vi jo hurtigt på den anden side af 11.000... Tror sgu vi skyder pengene af på en fed rejse i stedet for
Det er da meget rimeligt - hvis man var lavet af penge Puha, det var godt nok mange penge. Så kommer der jo slør, sko, nyt undertøj, make-up og hår oveni Så er vi jo hurtigt på den anden side af 11.000...
Tror sgu vi skyder pengene af på en fed rejse i stedet for
Jamen er også alle pengene værd....
LouiseNielsen skriver: Er da meget dejlig at høre for en pige der vejer lige på den anden side af 100 Kg..... Ss
Det sidder pænt på dig for det er lige før jeg tror du lyver
Laulund87 skriver: Det sidder pænt på dig for det er lige før jeg tror du lyver
Kunne jeg aldrig drømme om, i hvert fald ikke til den side.... Sku jeg lyve, ville jeg da hurtig hellere smide nogen kg.....
LouiseNielsen skriver: Kunne jeg aldrig drømme om, i hvert fald ikke til den side.... Sku jeg lyve, ville jeg da hurtig hellere smide nogen kg.....
Ja det er jo nok rigtigt, tror heller ikke lige du ville lyve om det
OP
opsedasse
OOOOOP
Jeg prøver igen...OOOOOP
wow du er bare super flot.... sådan en krop SKAL jeg også have mig når jeg engang skal giftes... bruger 48 så skal nok lige bruge et par år til at få sådan en figur der passer til den smukke kjole. Men wow igen hvor er du smuk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128