Brudekjole sælges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.869 visninger
42 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Ida.

Min fantastiske, prinsesseskabende, slankende, lykkeliggørende, mindefyldte kjole, som jeg sidste år i oktober måned gav min mand mit JA i!

Kjolen er en str. 40 - men den passer str. 38-40(42) pga. snørreryggen. Modellen er en lilly fra 2009-kollektionen. Den havde en samlet pris på 6.250 kr inkl skørt - den har heldigvis () kun været brugt en gang, men der er masser af lykkelige timer i den endnu! Den er ikke tilpasset - da den passede som var den syet til mig, så der er intet der at tage hensyn til ift en ny brud

Den sælges for 2800 kr inkl skørt - sløret kan købes med for en merpris på 400 kr. Jeg har også sko i str 38, der passer perfekt i farve og stil til kjolen - ønskes billeder af disse, så sig lige til som det ses på det sidste billede medfølger der stropper, der kan sættes på, hvis man ønsker det

Kjolen er renset

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Ida.

Glemte at skrive, at den er af farven ivory - og at der er lavet, så slæbet kan hægtes op - så der kan danses uden at træde i kjolen

Anmeld

10. august 2010

mortilfreja

WAAAAAAUUUUUUWWW....!!!!!

Hvor er det dog en gude smuk kjole

Anmeld

10. august 2010

lisbethita

idamaria83 skriver:

Min fantastiske, prinsesseskabende, slankende, lykkeliggørende, mindefyldte kjole, som jeg sidste år i oktober måned gav min mand mit JA i!

Kjolen er en str. 40 - men den passer str. 38-40 pga. snørreryggen. Modellen er en lilly fra 2009-kollektionen. Den havde en samlet pris på 6.250 kr inkl skørt - den har heldigvis () kun været brugt en gang, men der er masser af lykkelige timer i den endnu! Den er ikke tilpasset - da den passede som var den syet til mig, så der er intet der at tage hensyn til ift en ny brud

Den sælges for 2800 kr inkl skørt - sløret kan købes med for en merpris på 400 kr. Jeg har også sko i str 38, der passer perfekt i farve og stil til kjolen - ønskes billeder af disse, så sig lige til som det ses på det sidste billede medfølger der stropper, der kan sættes på, hvis man ønsker det

Kjolen er vasket

Du behøver ikke flere billeder end den første med dig på for at sælge den kjole. HVOR ER DU SMUK!!!! Jeg håber du får den solgt. Jeg skal desværre ikke giftes, så jeg kan ikke hjælpe, he he!!!

Held og lykke :-)

Anmeld

11. august 2010

Ida.

TAK for roserne!!! Følte mig også smuk på den dag ærgerligt, at der ikke er nogen af jer, der kan bruge kjolen det er så synd, at den bare hænger der i skabet...

Anmeld

11. august 2010

Malonde1985

Skal desværre heller ikke giftes , men SUPER smuk kjole!! Den er overdrevet flot til dig . Hvorfor gemmer du den ikke???

Knus

Anmeld

11. august 2010

Ida.

Skal desværre heller ikke giftes , men SUPER smuk kjole!! Den er overdrevet flot til dig . Hvorfor gemmer du den ikke???

Knus

Fordi jeg ikke regner med at skulle giftes igen  og tak for rosen!!

Anmeld

11. august 2010

L-Mortil3

WAUW! En smuk smuk smuk drømme kjole!!!

Den kommer da til at gå som varmt brød!

Knus Line, der ikke aner hvornår der engang bliver økonomi til hendes bryllup

Anmeld

22. august 2010

Ida.

22. august 2010

klmf

Jeg er en str. 46/48, så det er nok lige optimistisk nok, ellers kunne jeg godt have fundet på at fri til manden

Hvorfor gemmer du den ikke og evt. bruger toppen af den, evt. farvet om?? Den er da så fiiin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.