Brudekjole sælges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. august 2010

Ida.

lotchen skriver:

Jeg er en str. 46/48, så det er nok lige optimistisk nok, ellers kunne jeg godt have fundet på at fri til manden

Hvorfor gemmer du den ikke og evt. bruger toppen af den, evt. farvet om?? Den er da så fiiin

Tak for kompliment

Kjolen er ud i et og jeg ville ikke få sådan en top brugt alligevel...ooog jeg ser ikke nogen idé i at gemme kjolen, vil jo ikke komme til at bruge den igen...og den fylder altså en del med skørt und alles

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

klmf

idamaria83 skriver:

Tak for kompliment

Kjolen er ud i et og jeg ville ikke få sådan en top brugt alligevel...ooog jeg ser ikke nogen idé i at gemme kjolen, vil jo ikke komme til at bruge den igen...og den fylder altså en del med skørt und alles

JEg tænkte bar, at en fiks skrædder lige kunne dele den i to, men det kan godt være det ikke er muligt.

Ej kan da også godt forstå du vil af med den, det er trods alt mange penge at have hængende i skabet hvis man bare ved, man ikke kommer til at bruge den Men flot er den

Anmeld

22. august 2010

Emilie Sarah

Den er utrolig flot!

Skal desværre heller ikke giftes, er jo ikke så gammel endnu heller.
Men måske man skulle inverstere i sådan noget, til når tiden engang kom?

Haster det at sælge den?

Anmeld

22. august 2010

Ida.

Emilie Sarah skriver:

Den er utrolig flot!

Skal desværre heller ikke giftes, er jo ikke så gammel endnu heller.
Men måske man skulle inverstere i sådan noget, til når tiden engang kom?

Haster det at sælge den?

Haster og haster...altså vil gerne have den solgt, men om det haster ved jeg ikke... hvad tænker du?

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

lotchen skriver:

Jeg er en str. 46/48, så det er nok lige optimistisk nok, ellers kunne jeg godt have fundet på at fri til manden

Hvorfor gemmer du den ikke og evt. bruger toppen af den, evt. farvet om?? Den er da så fiiin

Jamen så har jeg kjolen til dig......  Så sig endelig til hvis du vil se billede

Anmeld

22. august 2010

Emilie Sarah

idamaria83 skriver:

Haster og haster...altså vil gerne have den solgt, men om det haster ved jeg ikke... hvad tænker du?

jamen jeg kunne da nok godt tænke mig at købe den

Anmeld

22. august 2010

klmf

LouiseNielsen skriver:

Jamen så har jeg kjolen til dig......  Så sig endelig til hvis du vil se billede

Prøv lige at send et billede - ikke fordi vi skal giftes, bare fordi det kunne være jeg skulle have en kjole i baghånden

Anmeld

22. august 2010

Ida.

Emilie Sarah skriver:

jamen jeg kunne da nok godt tænke mig at købe den

Mener du det? Selvom du ikke har en dato for bryllup? Det er vildt men selvfølgelig må du købe den!!...

Hvor bor du henne? Send mig lige en PB, så vi kan aftale noget

Anmeld

22. august 2010

Emilie Sarah

idamaria83 skriver:

Mener du det? Selvom du ikke har en dato for bryllup? Det er vildt men selvfølgelig må du købe den!!...

Hvor bor du henne? Send mig lige en PB, så vi kan aftale noget

Ja selvom jeg ikke skal gifts

Jamen jeg bor i Vejle.
Men jeg er ikke så god til det med forkortelser .. Så hvad er PB?

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

lotchen skriver:

Prøv lige at send et billede - ikke fordi vi skal giftes, bare fordi det kunne være jeg skulle have en kjole i baghånden

Her er lidt forskellige billeder af den.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.