Brudekjole sælges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. august 2010

Ida.

Emilie Sarah skriver:

Ja selvom jeg ikke skal gifts

Jamen jeg bor i Vejle.
Men jeg er ikke så god til det med forkortelser .. Så hvad er PB?

Personlig Besked

Jeg sender dig en - jeg bor i Viborg...vil du købe den ubeset? Eller vil du ikke se den først?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Emilie Sarah

idamaria83 skriver:

Personlig Besked

Jeg sender dig en - jeg bor i Viborg...vil du købe den ubeset? Eller vil du ikke se den først?

Uh ha. jeg tror jeg købe den uden at se den først.
har termin i dag, og kommer nok ikke helt til Viborg lige foreløblig.

Anmeld

22. august 2010

klmf

LouiseNielsen skriver:

Her er lidt forskellige billeder af den.....

Den er flot Meget rart at vide jeg har en kjole-pusher i baghånden hvis vi skulle finde på det, he he Ej, ved slet ikke om vi gør det der store kirke-halløj, så må hellere holde mig i skindet Men hvis det var, så var det ikke utænkeligt det skulle være noget i den stil. Kan godt lide den har brede stropper, det ville nok udligne min brede overkrop.

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

lotchen skriver:

Den er flot Meget rart at vide jeg har en kjole-pusher i baghånden hvis vi skulle finde på det, he he Ej, ved slet ikke om vi gør det der store kirke-halløj, så må hellere holde mig i skindet Men hvis det var, så var det ikke utænkeligt det skulle være noget i den stil. Kan godt lide den har brede stropper, det ville nok udligne min brede overkrop.

Nemlig, og man kan have en bh på hvis man har det bedst med det..... Dog var min kavaler gang meget meget pænere uden bh i kjolen frem for med bh... hehe det var sku helt sjovt at prøve!!

Anmeld

22. august 2010

klmf

LouiseNielsen skriver:

Nemlig, og man kan have en bh på hvis man har det bedst med det..... Dog var min kavaler gang meget meget pænere uden bh i kjolen frem for med bh... hehe det var sku helt sjovt at prøve!!

Jeg ville så gå i koma, hvis jeg skulle gå en hel dag uden BH!! Jeg tager BH på, før jeg tager briller på om morgenen, kan slet ikke tage det

Hvad har du givet for det og hvor har du købt den? Har da spekuleret på, hvornår sådan nogle pluslækre damer som os finder brudekjoler

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

lotchen skriver:

Jeg ville så gå i koma, hvis jeg skulle gå en hel dag uden BH!! Jeg tager BH på, før jeg tager briller på om morgenen, kan slet ikke tage det

Hvad har du givet for det og hvor har du købt den? Har da spekuleret på, hvornår sådan nogle pluslækre damer som os finder brudekjoler

Det er en lilly model, og kostede 8000 kr.....

Anmeld

22. august 2010

Laulund87

LouiseNielsen skriver:

Her er lidt forskellige billeder af den.....

Er det en str. 46/48?

Troede jeg havde læst forkert, du er jo bitte lille

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

Laulund87 skriver:

Er det en str. 46/48?

Troede jeg havde læst forkert, du er jo bitte lille

Lille bitte, hehe... Eeeej er jeg så overhovedet ikke..... Jeg er nok nærmere str 48 end 46! Men tusind tak.....

Anmeld

22. august 2010

Laulund87

LouiseNielsen skriver:

Lille bitte, hehe... Eeeej er jeg så overhovedet ikke..... Jeg er nok nærmere str 48 end 46! Men tusind tak.....

Men det synes jeg overhovedet ikke du ligner

Det var da så lidt.

Anmeld

22. august 2010

klmf

LouiseNielsen skriver:

Det er en lilly model, og kostede 8000 kr.....

Det er da meget rimeligt - hvis man var lavet af penge Puha, det var godt nok mange penge. Så kommer der jo slør, sko, nyt undertøj, make-up og hår oveni Så er vi jo hurtigt på den anden side af 11.000...

Tror sgu vi skyder pengene af på en fed rejse i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.