Snaek peak - Fotoshoot 35+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

o0sus0o

synes billederne er alt for meget, slet ikke mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

saxa

Wauow!!! Nogle fede billeder - og hvor er du altså bare HOT!! Og modig altså... Har alt for mange hæmninger til at slå mig så meget løs (og smide dem på nettet)

til dig

Anmeld

17. oktober 2010

Sara_S

Zafir skriver:

Jeg har fået de uredigerede billeder fra det shoot jeg var ude til igår. Jeg var ude med en urban exploration fotograf, som Tom nørder foto med. Det var rigtig sjovt

Tom får de rigtige filer, så han kan gøre ting og sager med dem i fotoshop Det bliver sjovt. fotografen selv har også leget lidt med et par stykker af dem ..

- Jeg skal nok vise igen, når jeg har nogen redigerede billeder, med alt muligt spas

Muligvis så skal jeg lave et shoot med Tom og en pro af hans andre nørde venner, hvor Tom skal være fotograf, men ham den anden som lærer det håber jeg vi når. Men det bliver i studie.

Hej Zafir!

Undskyld jeg "genopliver" den her gamle tråd, men jeg er altså nødt til at spørge! 

Er det Erik Reime, der har lavet dine tatoveringer?

Knus, 

Sara

Anmeld

17. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sara_S skriver:

Hej Zafir!

Undskyld jeg "genopliver" den her gamle tråd, men jeg er altså nødt til at spørge! 

Er det Erik Reime, der har lavet dine tatoveringer?

Knus, 

Sara

Det gør da ikke noget

Men altså - ja, det er Reime der har lavet det meste af den store på hoften. Runerne er det Emil,som var hans lærling på et tidspunkt, der har lavet.

Dog skal jeg ikke have lavet mere af Erik. Der er kommet flere i DK der håndstikker og er gode til det. Erik er ved at være for gammel og 'sat' i hans stil. Men jeg er rigtig glad for den MEGA meget.

Anmeld

19. oktober 2010

Sara_S

Zafir skriver:

Det gør da ikke noget

Men altså - ja, det er Reime der har lavet det meste af den store på hoften. Runerne er det Emil,som var hans lærling på et tidspunkt, der har lavet.

Dog skal jeg ikke have lavet mere af Erik. Der er kommet flere i DK der håndstikker og er gode til det. Erik er ved at være for gammel og 'sat' i hans stil. Men jeg er rigtig glad for den MEGA meget.

Det er også super smuk! Forstår godt du er glad for den... 

Tjah, jeg syntes nok jeg kunne genkende ham i din tatovering! 

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sara_S skriver:

Det er også super smuk! Forstår godt du er glad for den... 

Tjah, jeg syntes nok jeg kunne genkende ham i din tatovering! 

Ja, helt sikkert. Jeg er mega glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.