Snaek peak - Fotoshoot 35+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva. skriver:

Du ved hvad jeg mener....ikke... men synes i hvert fald du er smuk og kvindelig...

Jo jeg ved det godt Jeg er også vild med at udfordre begrebet skønhed. Også i forhold til at mange ser det som et stereotypt billede, som primært er skabt af medier osv.

Hvor jeg syntes at kvindelighed, kærlighed og den slags, skaber ægte skønhed Og man ikke nødvændigivs behøver af være af de og de mål..

Så jeg ved godt at vi er fuldstændig enige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

JustAnotherName

Jeg må indrømme, at det ikke lige er min smag!
Men ja, cool at du tør det, og har gjort det ....og viser det frem.

Anmeld

5. august 2010

tinasmor

Ikke lige min smag, men tænker mest på, at dette er offentlige billeder som en eller andet i pricippet bare kan downloade og bruge til et eller andet på nettet (nogle af dem har du jo næsten ikke noget tøj på) og der er jo psykoes der bruger billeder til alt muligt. Sorry, for at være en downer, men det var bare min første tanke da jeg så dem.

Anmeld

5. august 2010

Moderator

tinasmor skriver:

Ikke lige min smag, men tænker mest på, at dette er offentlige billeder som en eller andet i pricippet bare kan downloade og bruge til et eller andet på nettet (nogle af dem har du jo næsten ikke noget tøj på) og der er jo psykoes der bruger billeder til alt muligt. Sorry, for at være en downer, men det var bare min første tanke da jeg så dem.

det er helt okay du tænker sådan. Men der er jo altså nøgne mennesker over alt i verdenen det er nok de færreste der ikke har set sådan en før. Så mig rører det ikke, så ville jeg naturligvis ikke have gjort det.

Anmeld

5. august 2010

Slettet

Så smuk og kvindelig - jeg er vild med den kontrast der er i det rå look og den runde gravide kvindekrop *genialt* For vi kvinder er jo netop alt muligt samlet i én

Min kæreste er prof. fotograf og ville elske at jeg smed mine (alt for mange) hæmninger og lod ham fotografere mig ... Stof til eftertanke herhjemme.........

Anmeld

5. august 2010

Vial

Super modige billeder

Jeg savner dog noget: MERE HÅR! Tror det kunne være super cool, at slå manken helt ud evt med nogle sindssyge krøller eller lign.

Bare en idé

Anmeld

5. august 2010

Miamaja

Zafir, du er ikke saerlig genert hvad Men kan du ikke sende noget af dine flotte forlygter her hen - jeg mangler nemlig lidt

Anmeld

5. august 2010

Moderator

KaMa skriver:

Super modige billeder

Jeg savner dog noget: MERE HÅR! Tror det kunne være super cool, at slå manken helt ud evt med nogle sindssyge krøller eller lign.

Bare en idé

Mere hår??.... Altså på hovedet vel så?

Problemet med mit hår, er at jeg ikke, hverken med toupering og alt sådan noget kan få det til at stå ud til alle sider. Så det er da en fin idé, bare ikke med mit hår

Anmeld

6. august 2010

Vial

Zafir skriver:

Mere hår??.... Altså på hovedet vel så?

Problemet med mit hår, er at jeg ikke, hverken med toupering og alt sådan noget kan få det til at stå ud til alle sider. Så det er da en fin idé, bare ikke med mit hår

Haha - da jeg læste det bagefter, så tænkte jeg også, at nu tror du vel ikke, at jeg mener, at du skal have en ordentlig bæver mellem benene

Ja, okay så går det ikke, hvis dit hår ikke gider at lave store slangekrøller og lign.

Ellers så synes jeg bare at det der første i den redigerede version er super flot - outstading! - Det i sort/hvid.

Anmeld

6. august 2010

Moderator

KaMa skriver:

Haha - da jeg læste det bagefter, så tænkte jeg også, at nu tror du vel ikke, at jeg mener, at du skal have en ordentlig bæver mellem benene

Ja, okay så går det ikke, hvis dit hår ikke gider at lave store slangekrøller og lign.

Ellers så synes jeg bare at det der første i den redigerede version er super flot - outstading! - Det i sort/hvid.

Ja hehe... Jeg er ikke lige til knæ til knæ behåring Men det er der jo nogen der er. Måske var det noget du tænkte var særlig kvindeligt og viste man var frugtbar?  - det kunne jeg jo aldrig vide

Men nej, desværre er mit hår noget der ikke vil gøres sådanne ting ved. Uanset hvordan jeg forsøgte at ødelægge det og bruge alt muuuuuuligt halløj til at sætte det med da jeg var teenager, ville det bare være pænt glat, med en lille smule sving i... mmm... Så ingen dreads til mig, eller surfer pandehår, eller krøller. Nix...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.