Snaek peak - Fotoshoot 35+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
eirene skriver:

Du har jo ikke noget tøj på - åhåhåh. Hvor blev de taget henne siden du kunne stå der splitter fornøjet??

Ude i en delvis nedrevet bygning i njalsgade på amager.

Det er det, der er sådan noget 'urban exploration' fotografers speciale. Det er at finde sådan nogen forladte steder og tage billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

De er satme blevet gode, Zafir!

Havde I det ikke bare MEGA sjovt med at lave dem? Jeg skal helt sikkert have taget nogle ordentlige billeder i min næste graviditet... Sikker også nogle lidt vovede

Vildt læks billeder I har fået Jer der...

Knus

Altså jeg har jo gennem årene (fra jeg var 18 og frem) lavet en del model ting, de meste i mere eller mindre afklædt stand, men altid af den lidt mere funky type (altså væk fra romantikken og side 9 ik? hehe). Men altså - det her var meget sjovere. Det er ikke sidste gang jeg gør det Det at være ude af studiet og have et sjovt og spændende rum, gamle rør, trapper osv, at interagere med. Det var kanon.

Så det er bestemt ikke sidste gang. Bliver også nødt til at lave et skud igen, når jeg er blevet 'normal' igen og en lækker smækker 32 årig

Anmeld

5. august 2010

NoName

må bare lige tilføje et WOOOOW

hold da op nogle cool billeder du har fået taget....

Anmeld

5. august 2010

Moderator

Og i øvrigt tak for jeres komplimenter!!...

Jeg ved godt at det falder udenfor en del menneskers smag, men jeg syntes bare at gravid billeder, ofte - alt for ofte - bare ligner det samme. En eller anden der romantisk står med siden til og kigger ned, på sin blomstrende mave.

For ja, jeg er da vild med mit afkom derinde, men jeg bliver også nødt til at nyde at min krop blomster FULDT ud i alt den kvindelighed, der overhovedet kan stoppes i den ligenu. - Og den sansynligvis aldrig kommer til at se sådan ud igen, da jeg jo ikke skal være gravid igen.

Da min mand jo så er amatør fotonørd og kender en del fotografer, så er det jo bare at sende nogen røgsignaler ud i stratosfæren og se hvad der bider på. Håber jeg kan få tid til at lave et eller to shoots mere, inden mavsen ryger

Anmeld

5. august 2010

dorthemus

De er jo vildt flotte Zafir  Du er SÅ modig

Anmeld

5. august 2010

Fru Dinesen

Kæft hvor er du mega monster sej safir ...... og en super hot mom ... Lækker Lækker 

du må ha en mand der er meget stolt 

Anmeld

5. august 2010

Svei

Hvor er du modig....og det er da lige dig, de billeder der...altså uden at kende dig, men du ved hvad jeg mener...men fedt du smider sådanne billeder på, forstår ikke vi skal have den berøringsangst for kroppe og især hvis ikke lige de ligner modellernes...så godt flot sejt...

Anmeld

5. august 2010

Moderator

Eva. skriver:

Hvor er du modig....og det er da lige dig, de billeder der...altså uden at kende dig, men du ved hvad jeg mener...men fedt du smider sådanne billeder på, forstår ikke vi skal have den berøringsangst for kroppe og især hvis ikke lige de ligner modellernes...så godt flot sejt...

Hay hva sir du der kvindemenneske Jeg har da lavet en hel god skilling på modelarbejde i mit liv, selvom jeg ikke er 174 og størrelse 34

Så er man vel også model

Men altså - ja, jeg syntes det er en del sjovere det her

Anmeld

5. august 2010

A.

sejt!!! flotte billeder og wow du bærer maven rigtigt flot

Anmeld

5. august 2010

Svei

Zafir skriver:

Hay hva sir du der kvindemenneske Jeg har da lavet en hel god skilling på modelarbejde i mit liv, selvom jeg ikke er 174 og størrelse 34

Så er man vel også model

Men altså - ja, jeg syntes det er en del sjovere det her

Du ved hvad jeg mener....ikke... men synes i hvert fald du er smuk og kvindelig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.