Snaek peak - Fotoshoot 35+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.976 visninger
45 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har fået de uredigerede billeder fra det shoot jeg var ude til igår. Jeg var ude med en urban exploration fotograf, som Tom nørder foto med. Det var rigtig sjovt

Tom får de rigtige filer, så han kan gøre ting og sager med dem i fotoshop Det bliver sjovt. fotografen selv har også leget lidt med et par stykker af dem ..

- Jeg skal nok vise igen, når jeg har nogen redigerede billeder, med alt muligt spas

Muligvis så skal jeg lave et shoot med Tom og en pro af hans andre nørde venner, hvor Tom skal være fotograf, men ham den anden som lærer det håber jeg vi når. Men det bliver i studie.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

LRJ

Hvor er de fede de billeder ! De er gode allesammen
Har nogle lign bare fra inden jeg blev gravid..

Anmeld

5. august 2010

TbCp

Total cool billeder!!!

Og sejt at du tør det.... jeg har vist for mange hæmninger på det punkt

Anmeld

5. august 2010

Lady Marion <3

Du er modig   Jeg har det lidt svært ved at finde ud af hvad jeg syntes om billederne , syntes lidt det smukke/flotte ved en gravid kvinde er gået lidt tabt i disse billeder pga baggrunden og opstillingen men  til dig .

Anmeld

5. august 2010

Diana...

Hold da op nogen fede billeder og hvor ser du altså bare skide hamrene godt ud altså!

Anmeld

5. august 2010

NinaNymannMadsen

fede billeder hvor ser du godt ud. og sikke en fin mave.

Anmeld

5. august 2010

N&J

Syntes det er nogle super fede billeder, er især vild med den hvor du står mellem øjenene..  syntes kontrasten på den er vild..  

Anmeld

5. august 2010

lotte32

ikke lige min smag i ´gravid-billeder´ 

men thumbs up til dig at du tør

Knus Lotte

Anmeld

5. august 2010

eirene

Du har jo ikke noget tøj på - åhåhåh. Hvor blev de taget henne siden du kunne stå der splitter fornøjet??

Anmeld

5. august 2010

businesstigger

Meget spæøndende billeder. Glæder mig til at se hvad de får ud af dem når de redigerer i dem. Det bliver rigtig spændende at se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.