ivfmarie skriver:Loggidut skriver:
jammen så er jeg på noget hytteost og noget mælk og noget ost...hvad skal det være for ost?
desuden sidder jeg lige og får skumle tanker...for jeg ved mine tøzer irl. planlægger noget polteraben-agtigt...og hvis det bliver på lørdag...så er jeg sgu ikke så sikker på jeg kan komme med om søndagen :(
grunden til jeg har dem mistænkt for at gøre det på lørdag, er fordi der kommer min veninde hjem fra ferie, og hun har spurgt om jeg vil være barnepige på hendes datter...da hun skal til fest, det ligner hende bare ikke sådan at gå til fest når hun lige er kommet hjem fra ferie...
Selvfølgelig ka du komme med - du kører med mig, så skidt med om du er pattestiv stadigvæk - du kan bare sove rusen ud på vej til Æwletoft...
jaaaaa......det ville jeg jo gerne sige ja til...men!
hvis jeg er pattestiv, skal jeg vist ikke lige være i nærheden af Tif, lol...det kommer der sgu intet godt ud af, og så er jeg slet ikke sikker på hvad tid de damer bringer mig hjem igen, men lad os nu se, det var også bare en tanke...de er så skide lumske...når man spørger dem, så får man bare et grin...og et bland dig lige uden om!
og jeg kan jo godt se på datoerne at der ikke er så mange dage tilbage at give ud af! ihvertfald ikke hvis de vil nå det inden brylluppet...
Anmeld