Baby-fødselsdags-træf d. 13. juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Joan ( Smallie ) skriver:[/småt][/f] Ja jeg kommer altså ikke for der holder vi fødselsdag for Niels han fylder jo år den 16 så sorry tøser kommer heller ikke den her gang:'([/citat] Øv Joan :'( Så synger vi en fødselsdagssang for Niels i hvert fald! Men hvad med Oktoberfesten? Kunne du ikke tænke dig at komme med der så? Det kunne være rigtig dejligt at møde dig (L) [citat] Vi kommer! Alle 3 Jeg vil gerne tage frugt med - altså bananer og æbler. Må det være andet? Altså sådan lidt blandet? F.eks. ananas eller vandmelon eller hvad jeg lige kan finde? Knus Line - glææææder mig [/citat] Meget gerne! Vandmelon, hurra. Ananas, hurra 8D Du tager bare det frugt med, der lige passer dig (H) [citat] og hvad så med mig og vi andre...hvad skal vi så have med ja ja...jeg kan da tage mælk med til min makrelsalatmad! uhhhm.....nu får jeg vildt lyst til det og det feder og gæt hvad, jeg har stadig været stabil i min kur [/citat] Du må helt selv vælge, hvad du tager med, bette Sloggs. Som den eneste, tror jeg, det er bedst, at du tager din helt egen madpakke med makrelsalat og banan og pålægschokolade med mayo med (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2008

ivfmarie

Vi tager da lidt med allesammen. Du skal bare koncentrere dig om at brænde kagecremen på 8(
Og jeg føjer lige en hjemmelavet super børnevenlig tunsnask med. Og en omgang boller :)

Rugbrød - karina
Avocado - karina
Smør
Leverpostej
Tunsnask - Marie
Agurk
Makrel i tomat
Hytteost
Ost
Mælk
Æbler - Line
Bananer - Line
Boller - Marie

Anmeld

3. juli 2008

Joan ( Smallie )

Ja regner da med at komme til okt fest meeeen drikker jo nok ikke lige så meget;)

Vil nemlig gerne møde jer. Så skal jeg bare have det til at passe med min arbejdsplan hvis ikke jeg er blevet sygemeldt til den tid.

Joan som er på vej i seng for hun skal op kl 4 igen+o(

Anmeld

3. juli 2008

ka li ja

Rugbrød - karina
Avocado - karina
Smør
Leverpostej
Tunsnask - Marie
Agurk
Makrel i tomat
Hytteost
Ost
Mælk - sloggi
Æbler - Line
Bananer - Line
Boller - Marie

hvad med resten? skriv jer endelig på. eller find på mere/andet:D

Anmeld

4. juli 2008

birgittemarie

Vi tager da lidt med allesammen. Du skal bare koncentrere dig om at brænde kagecremen på
Og jeg føjer lige en hjemmelavet super børnevenlig tunsnask med. Og en omgang boller

Ha ha 8D Og uuuuh, det lyder lækkert med boller og tunsnask (H)

Ja regner da med at komme til okt fest meeeen drikker jo nok ikke lige så meget

Vil nemlig gerne møde jer. Så skal jeg bare have det til at passe med min arbejdsplan hvis ikke jeg er blevet sygemeldt til den tid.

Joan som er på vej i seng for hun skal op kl 4 igen

Weeee, fedt, du agter at komme til fest!!! Jeg håber, det kan lade sig gøre! Og det kan i hvert fald sagtens lade sig gøre at holde sig ædru og more sig mindst lige så meget, så kom bare (L)

Anmeld

4. juli 2008

Nadi

Jeg var vist en af måskeerne og jeg kommer desværre ikke :( Vi er på ferie og det er fastlagt at vi kører i sommerhus om lørdagen, så jeg må have babytræf tilgode :)

-Nadia

Anmeld

4. juli 2008

birgittemarie

Nadi skriver:

Jeg var vist en af måskeerne og jeg kommer desværre ikke :( Vi er på ferie og det er fastlagt at vi kører i sommerhus om lørdagen, så jeg må have babytræf tilgode :)

-Nadia

Øv bøv, det var ærgerligt Nadia :( Men heldigvis kommer du til Oktoberfest 8D Og det bliver dejligt at komme på ferie...

Knus fra Birgitte

Anmeld

7. juli 2008

birgittemarie

Oooooooooooooop

Anmeld

7. juli 2008

ka li ja

Rugbrød - karina
Avocado - karina
Smør
Leverpostej
Tunsnask - Marie
Agurk
Makrel i tomat
Hytteost
Ost
Mælk - sloggi
Æbler - Line
Bananer - Line
Boller - Marie

hvad med resten? skriv jer endelig på. eller find på mere/andet

Anmeld

8. juli 2008

birgittemarie

Jeg prøver lige at danne mig et overblik over, hvor mange, vi bliver og kan foreløbigt se på madlisten, at vi bliver hele 5 8D

Mig selv
Marie
Kalija
Sloggi
Linemus

Hvad med dig MariaE? Kommer du? Der må være nogle flere, der skal til med til babytræf med lagkage og flødebollekonkurrence. Århustøse? Hvor er I? Er I allesammen på ferie?

Knus fra Birgitte, som skam synes, at det allerede er et overmåde hyggeligt hold, vi har samlet, men som bestemt gerne vil se nogle flere (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.