Baby-fødselsdags-træf d. 13. juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2008

Rasmine

Damer, hvad skal vi tage med???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2008

landlig fyr

Mebach skriver:

Damer, hvad skal vi tage med???

I kunnne jo tager mig med?

Anmeld

12. juli 2008

Rasmine

Harh harh, klasse humis, landlig gut.

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

ja kan vi få landlig med....så kan han sgu se efter ungerne mens vi andre snadre...IVF er der plads i bilen, til vi to damer, men unger, og en landlig med en kvie ved sin side i din bil?

Anmeld

12. juli 2008

Rasmine

Hvordan ved at I landlig bor I Jeres område?

Anmeld

12. juli 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

ja kan vi få landlig med....så kan han sgu se efter ungerne mens vi andre snadre...IVF er der plads i bilen, til vi to damer, men unger, og en landlig med en kvie ved sin side i din bil?

Så skal vi lade traileren sidde på krogen, og fastmontere Landlig og kvien med en solid blæksprutte på ladet... Hvad siger DMI om vejret - skal landlig ha gummitøj på, oder..?

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

fordi her har vi alle en ko under armene...doooooh!

er du langsom eller hvad...går jeg i netto, så har jeg sgu da koen med mig...og tager jeg sol, så holder koen vagt!

sådan er det da...

måske har i vagthunde hvor du bor, men her i det nordlige bruger vi køer til at beskytte vores grunde!

lidt lige som vi altid har trailer med.

shit og jeg er ikke engang begyndt på min irske!

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Loggidut skriver:

Så skal vi lade traileren sidde på krogen, og fastmontere Landlig og kvien med en solid blæksprutte på ladet... Hvad siger DMI om vejret - skal landlig ha gummitøj på, oder..?

ja elsker da fyre i gummitøj!

Anmeld

12. juli 2008

Rasmine

HALLO KURNER!
Hva skal vi dog have med?

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

dit gode humør...er det et bud?

nu har jeg jo lige som pisket manden til at handle de andre ting...sååååå øhhhh.....

eller en slikkepind til ungerne...lol

tror sgu bm river håret af sig selv, 10-14 unger, som alle kravler, og så med en slikkepind i hånden....lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.