Septemberfest d. 4. oktober

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2008

birgittemarie

Tror bare jeg er så mega Genert når der endelig kommer ÆGTE ansigt og tilhørende krop på...

Det troede jeg også, jeg ville være før februarfesten, men det viste sig altså, at jeg - uden et eneste gram alkohol i kroppen - med det samme troede, at jeg havde mødt alle mange gange før, for ansigterne var jo de samme som på alle billederne, jeg havde set og ellers var folk bare, som jeg havde troet ud fra det, de skrev.

Og i den anledning vil jeg forresten også gerne undskylde over for alle dem, som jeg straks gav store knus, fordi det ikke faldt mig ind, at de kunne føle, at de ikke kendte mig :$

Og i samme anledning skulle jeg så måske også advare folk om, at jeg knuser alle dem, der ikke meddeler mig før ankomst, at de ikke vil knuses, før de har set mig lidt an (L)

KNUUUS fra Birgitte (H)(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Jeg har også skrevet den 4. oktober i kalender! http://www.langkawi.dk/smileys/z070.gif SÅ skal der festes. Hyner, jeg er sgu eller ikke til det der syngsang, medmindre jeg er plakatos... Og til Jer piger der ikke har været med før... Tror ikke på at I kommer til at føle Jer tilovers, stå i eet hjørne eller andet, for folk herinde er så ligetil, og snakker med alle!! Har selv nu været med til to babytræf og to fester, og kæften står ikke stille på nogen som helst.... og gør den det....tja...så har vi jo altid Slogs og IVF :D ... de knævrer ligeså meget som de skriver indlæg ...LOL Glæder mig til endnu et gensyn med tøzzerne... Og hold op hvor er det fedt at vi kan holde så meget gang i den her gruppe... Nå, vil slutte, får snart SP :'( AG[/citat] harhhhhhhh ha ha marco....vi sidder så til gengæld ikke henslængt på en stol og snerre FIZZZZZZZZZZZZZZZE.....så glæd jer tøser, jeg tror marco gir et ekstranummer, til glæde for alle i nye piger som er med den her gang!

Anmeld

5. juli 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Tror bare jeg er så mega Genert når der endelig kommer ÆGTE ansigt og tilhørende krop på...

Det troede jeg også, jeg ville være før februarfesten, men det viste sig altså, at jeg - uden et eneste gram alkohol i kroppen - med det samme troede, at jeg havde mødt alle mange gange før, for ansigterne var jo de samme som på alle billederne, jeg havde set og ellers var folk bare, som jeg havde troet ud fra det, de skrev.

Og i den anledning vil jeg forresten også gerne undskylde over for alle dem, som jeg straks gav store knus, fordi det ikke faldt mig ind, at de kunne føle, at de ikke kendte mig :$

Og i samme anledning skulle jeg så måske også advare folk om, at jeg knuser alle dem, der ikke meddeler mig før ankomst, at de ikke vil knuses, før de har set mig lidt an (L)

KNUUUS fra Birgitte (H)(H)(H)

jeg vil knuses...det er sikkert, for jeg gjore jo det samme...:$ men det er jo fordi man har glædet sig så voldsomt til at møde alle de piger man har snakket så meget med! spændingen er jo total!

Anmeld

5. juli 2008

Loggidut

Hyner skriver:

Det lyder jo skide hyggeligt, og kan også bare sagtens se det sjove i det.. Men det er bare ikke mig... Jeg er nok mere typen der sidder i baren godt barcardi end den som springer rundt på dansegulvet og leger (anti)speedoffer med ild i røven... Ikke misforså, for det ville da se sjovt ud:)) Tror bare jeg er så mega Genert (L)når der endelig kommer ÆGTE ansigt og tilhørende krop på...

Meeeen mon ikke det forsvinder i takt med at øllet flyder i mine årre??

Tak for opmuntringen, det var sødt...(L)

Meget
birgittemarie skriver:

Det bliver ikke - udelukkende - en abefest med tyrolertøj, sprut, karaoke og flødebolle-æde-konkurrencer. 8D

Knus fra Birgitte

hyner, første gang der var fest, var jeg en af dem der sprang rundt, men sidste gang var jeg så mere i debathjørnet, men det var fordi at Grynt og jeg nettop havde brug for...vil jeg tro, at få luftet tanker om vores ældre børn, og om vores tidligere forhold...altså at brække vores sjæl ud...
og der var ingen onde miner, og forresten er der nu ikke ret mange der fiser rundt og danser...vi synger jo nok mest, uden dog nogen sinde at kunne udpege en vinder...lol...og så bliver der snakket...men er der en ting jeg syntes der var fedt...så var det Lises : jeg har aldrig-leg!

nu mere fulde folk blev, nu mere sjove ? kom på bordet!

Anmeld

6. juli 2008

linemus

Ih, jeg glæder mig mere og mere jo mere jeg læser fra jer :) Også selvom jeg har det som Hyner og føler mig hamrende genert og garanteret ude af stand til at tale, men samtidig føler jeg, at jeg kender jer så godt og nu bare MÅ møde jer.

Jeg mangler stadig lige at vende det med manden og høre, om han bliver totalt skuffet over, at jeg ikke vil være hjemme på min fødselsdag...

Og BM: Jeg vil også gerne knuses (L)

- Line

Anmeld

6. juli 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Ih, jeg glæder mig mere og mere jo mere jeg læser fra jer :) Også selvom jeg har det som Hyner og føler mig hamrende genert og garanteret ude af stand til at tale, men samtidig føler jeg, at jeg kender jer så godt og nu bare MÅ møde jer.

Jeg mangler stadig lige at vende det med manden og høre, om han bliver totalt skuffet over, at jeg ikke vil være hjemme på min fødselsdag...

Og BM: Jeg vil også gerne knuses (L)

- Line

Det kan jeg lige hjælpe med på lørdag ;)

Jeg glæder mig også for vildt til at se alle igen - det er sgu ærgeligt at der er så lang tid til... men vi kan jo heller ikke rende til fester hele tiden...

Marie

Anmeld

6. juli 2008

birgittemarie

Oooooh Linemus og Loggi, I skal få nogle store knus, skal I (L)
Og Linemus, jeg håber, at manden synes det er i orden, at I fejrer lidt på din fødselsdag fredag og søndag også som kompensation!

Knus fra Birgitte

Anmeld

7. juli 2008

Hyner

Jeg vil også knuses;)

(H)Henriette
birgittemarie skriver:

Oooooh Linemus og Loggi, I skal få nogle store knus, skal I (L)
Og Linemus, jeg håber, at manden synes det er i orden, at I fejrer lidt på din fødselsdag fredag og søndag også som kompensation!

Knus fra Birgitte

Anmeld

7. juli 2008

birgittemarie

Jeg vil også knuses

Henriette

Du skal få et ordentligt et skal du (L)(H)(L)

Anmeld

7. juli 2008

ivfmarie

Hey Bm... jeg går da ud fra at jeg ikke ligefrem behøver be om et knus? Det kommer vel bare af sig selv ikk? Med mindre jeg når at stormknuse dig først! (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.