Septemberfest d. 4. oktober

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2008

Joan ( Smallie )

Vil også gerne med men springer nok lige øl over;)

(H) Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2008

ivfmarie

Joan ( Smallie ) skriver:

Vil også gerne med men springer nok lige øl over;)

(H) Joan

Juhuuu!!!

Så laver jeg en super lækker non-alcoholic partydrink til dok! Med paraply og alt muligt :D

Marie - glæder sig til at møde Smallie irl

Anmeld

4. juli 2008

birgittemarie

Yipiiiiii, det bliver en dejlig fest med Smallie som gæst (L)

Anmeld

4. juli 2008

Nadi

Jep jeg har sat kryds i kalenderen og sagt det til manden, GLÆDER MIG :D

Joan, Tynen, Mebach, MariaE eller andre fra Viborg egnen som skal med, er der nogle af jer som kører og tager hjem samme aften??

-Nadia

Anmeld

4. juli 2008

Hyner

Jeg har nu også lavet et kryds i kalenderen... Men synes nu bare jeg står i et hjørne, og ser i andre feste(?) Ved ikke helt hvor den udmelding kom fra, men sådan har jeg det lidt... Måske er det bare fordi at jeg ikke har været med endnu, og kender jer 120%

I don`t know(?)

Henriette - der vidst bare skal lukke nu..

Anmeld

4. juli 2008

Nadi

Hyner skriver:

Jeg har nu også lavet et kryds i kalenderen... Men synes nu bare jeg står i et hjørne, og ser i andre feste(?) Ved ikke helt hvor den udmelding kom fra, men sådan har jeg det lidt... Måske er det bare fordi at jeg ikke har været med endnu, og kender jer 120%

I don`t know(?)

Henriette - der vidst bare skal lukke nu..

Jeg har været med én gang og kun lige set BM i 10 min før vi blev nødt til at tage hjem igen. Så kan vi stå i et hjørne sammen ;)

Anmeld

4. juli 2008

ka li ja

hahahahaha i kan være helt 100 på at i IKKE kommer til at stå i et hjørne. det tror jeg endnu ikke nogen har prøvet!!!8D
vi fester med ALLE!!!!:D

Anmeld

4. juli 2008

Hyner

Jeg er til godt humør og grineflip... Men ikke lige til det der karaokee, og hvad gør man så lige????
Jeg vil ikke misforståes, synes det er fedt i vil men det er ikke lige mig..

ka li ja skriver:

hahahahaha i kan være helt 100 på at i IKKE kommer til at stå i et hjørne. det tror jeg endnu ikke nogen har prøvet!!!8D
vi fester med ALLE!!!!:D

Anmeld

4. juli 2008

Rasmine

HEP. Har lige fået weekendsarbejdsplan fra praktikken, og jeg HAR fri den weekend. SÅ jeg kommer helt 100!!! Og Nadi, vi kører sgu ikke hjem, vi bliver der til den bitre ende! Men jeg sover altså ikke i telt! :'(

Anmeld

4. juli 2008

Marco2

Jeg har også skrevet den 4. oktober i kalender! http://www.langkawi.dk/smileys/z070.gif SÅ skal der festes. Hyner, jeg er sgu eller ikke til det der syngsang, medmindre jeg er plakatos... Og til Jer piger der ikke har været med før... Tror ikke på at I kommer til at føle Jer tilovers, stå i eet hjørne eller andet, for folk herinde er så ligetil, og snakker med alle!! Har selv nu været med til to babytræf og to fester, og kæften står ikke stille på nogen som helst.... og gør den det....tja...så har vi jo altid Slogs og IVF :D ... de knævrer ligeså meget som de skriver indlæg ...LOL Glæder mig til endnu et gensyn med tøzzerne... Og hold op hvor er det fedt at vi kan holde så meget gang i den her gruppe... Nå, vil slutte, får snart SP :'( AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.