Septemberfest d. 4. oktober

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Jeg har også skrevet den 4. oktober i kalender! http://www.langkawi.dk/smileys/z070.gif SÅ skal der festes. [rød]Hyner, jeg er sgu eller ikke til det der syngsang, medmindre jeg er plakatos... [/rød] Og til Jer piger der ikke har været med før... Tror ikke på at I kommer til at føle Jer tilovers, stå i eet hjørne eller andet, for folk herinde er så ligetil, og snakker med alle!! Har selv nu været med til to babytræf og to fester, og kæften står ikke stille på nogen som helst.... og gør den det....tja...så har vi jo altid Slogs og IVF :D ... de knævrer ligeså meget som de skriver indlæg ...LOL Glæder mig til endnu et gensyn med tøzzerne... Og hold op hvor er det fedt at vi kan holde så meget gang i den her gruppe... Nå, vil slutte, får snart SP :'( AG[/citat] [k]Jeg[/k] synger heller ikke, tro mig, I vil hellere undvære. Så vil jeg godt nok hellere tungekysse med sidste uges Se & Hør mand, Lennart. :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2008

birgittemarie

Hyner skriver:

Jeg har nu også lavet et kryds i kalenderen... Men synes nu bare jeg står i et hjørne, og ser i andre feste(?) Ved ikke helt hvor den udmelding kom fra, men sådan har jeg det lidt... Måske er det bare fordi at jeg ikke har været med endnu, og kender jer 120%

I don`t know(?)

Henriette - der vidst bare skal lukke nu..

Det er helt sikkert en bekymring, der ikke er nødvendig, søde Henriette! Hvis du stiller dig i et hjørne, kommer vi alle sammen hen til dig og holder hjørnefest (L) Og jeg tror, du vil finde ud af, at du faktisk kender os 120%, for jeg synes, alle har været præcis, som jeg havde forestillet mig, de ville være og jeg har også kun mødt folk 1 gang.
Og der er intet pres til at deltage i Singstar!
Så fat du blot dit festmod og glæd dig. Det kan godt være, vi lyder lidt hypre, når vi hidser os op til fest, men det er bare fordi, vi glæder os sådan til at se hinanden igen (L) Der er også masser af plads til at snakke alvorligt og stille, når vi ses. Det bliver ikke - udelukkende - en abefest med tyrolertøj, sprut, karaoke og flødebolle-æde-konkurrencer. 8D

Knus fra Birgitte

Anmeld

4. juli 2008

Hyner

Det lyder jo skide hyggeligt, og kan også bare sagtens se det sjove i det.. Men det er bare ikke mig... Jeg er nok mere typen der sidder i baren godt barcardi end den som springer rundt på dansegulvet og leger (anti)speedoffer med ild i røven... Ikke misforså, for det ville da se sjovt ud:)) Tror bare jeg er så mega Genert (L)når der endelig kommer ÆGTE ansigt og tilhørende krop på...

Meeeen mon ikke det forsvinder i takt med at øllet flyder i mine årre??

Tak for opmuntringen, det var sødt...(L)

Meget
birgittemarie skriver:

Det bliver ikke - udelukkende - en abefest med tyrolertøj, sprut, karaoke og flødebolle-æde-konkurrencer. 8D

Knus fra Birgitte

Anmeld

4. juli 2008

birgittemarie

Jeg synger heller ikke, tro mig, I vil hellere undvære.
Så vil jeg godt nok hellere tungekysse med sidste uges Se & Hør mand, Lennart.

Hahaha, din gamle gris +o(8D(H) Og hvor er det FEDT, du kommer med 8D Og no worries med det telt der, jeg har jo lovet dig Mormors seng (L)

Knus fra Birgitte

Marco2 skriver:

Jeg har også skrevet den 4. oktober i kalender!

SÅ skal der festes.

Hyner, jeg er sgu eller ikke til det der syngsang, medmindre jeg er plakatos...

Og til Jer piger der ikke har været med før... Tror ikke på at I kommer til at føle Jer tilovers, stå i eet hjørne eller andet, for folk herinde er så ligetil, og snakker med alle!! Har selv nu været med til to babytræf og to fester, og kæften står ikke stille på nogen som helst.... og gør den det....tja...så har vi jo altid Slogs og IVF ... de knævrer ligeså meget som de skriver indlæg ...LOL

Glæder mig til endnu et gensyn med tøzzerne...

Og hold op hvor er det fedt at vi kan holde så meget gang i den her gruppe...

Nå, vil slutte, får snart SP

AG

Ååårh, det var godt!! Iih jeg glæder mig til at holde fest med dig og alle jer andre selvfølgelig!!

Giv lige et referat af SP besøget senere og held og lykke med det! (L)

Jep jeg har sat kryds i kalenderen og sagt det til manden, GLÆDER MIG

Joan, Tynen, Mebach, MariaE eller andre fra Viborg egnen som skal med, er der nogle af jer som kører og tager hjem samme aften??

-Nadia

Huurrraaaaaaaaa 8D Uh, jeg glæder mig til at se dig også (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

4. juli 2008

Rasmine

Hyner skriver:

Det lyder jo skide hyggeligt, og kan også bare sagtens se det sjove i det.. Men det er bare ikke mig... Jeg er nok mere typen der sidder i baren godt barcardi end den som springer rundt på dansegulvet og leger (anti)speedoffer med ild i røven... Ikke misforså, for det ville da se sjovt ud:)) Tror bare jeg er så mega Genert (L)når der endelig kommer ÆGTE ansigt og tilhørende krop på...

Meeeen mon ikke det forsvinder i takt med at øllet flyder i mine årre??

Tak for opmuntringen, det var sødt...(L)

Meget
birgittemarie skriver:

Det bliver ikke - udelukkende - en abefest med tyrolertøj, sprut, karaoke og flødebolle-æde-konkurrencer. 8D

Knus fra Birgitte

Hyner, så kan vi 2 sætte os i det hjørne sammen, med en flaske sprit i hånden, for jeg er heller ikke typen som danser og synger.
Medmindre jeg er ÆSKESTIV!!!

Og du kommer bare, du gør sgu!
:P

Anmeld

4. juli 2008

Hyner

Det er sgu en DEAL der vil noget:))
Og ja jeg kommer denne gang... UANSET hvor meget byggeri der halter eller hvor meget jeg såend er syg... for JEG VIL med denne gang

Krams Henirette

Mebach skriver:

Hyner, så kan vi 2 sætte os i det hjørne sammen, med en flaske sprit i hånden, for jeg er heller ikke typen som danser og synger.
Medmindre jeg er ÆSKESTIV!!!

Og du kommer bare, du gør sgu!
:P

Anmeld

4. juli 2008

Loggidut

Hyner skriver:

Jeg er til godt humør og grineflip... Men ikke lige til det der karaokee, og hvad gør man så lige????
Jeg vil ikke misforståes, synes det er fedt i vil men det er ikke lige mig..

ka li ja skriver:

hahahahaha i kan være helt 100 på at i IKKE kommer til at stå i et hjørne. det tror jeg endnu ikke nogen har prøvet!!!8D
vi fester med ALLE!!!!:D

hep hyner...du står ikke i et hjørne med dig selv, det vil jeg gerne love dig for...sidst var der 3 nye med, og jeg tror sørme ikke de følte sig ved siden af...hvis de gør...så er der sgu noget galt!

smallie er der jo også som ny...og der glæder mit hjerte i vil med...

så mangler vi lige nogle stykker mere...der i blandt heaven...mon hun har lyst nu?

Anmeld

4. juli 2008

Loggidut

bacon er du også med denne gang....lol...fest og farver...og i den her sammenhæng er du jo også ny...det tror jeg bare ikke alle har opdaget!

Anmeld

4. juli 2008

Nadi

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Og Nadi, vi kører sgu ikke hjem, vi bliver der til den bitre ende! Men jeg sover altså ikke i telt! :'([/citat] Desværre, jeg bliver nødt til at ta hjem. Det kunne ellrs være rigtig godt... Men jeg er bare så meget hjemme-menneske at jeg helst vil vågne i min egen seng på min fødselsdag :$

Anmeld

5. juli 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Og Nadi, vi kører sgu ikke hjem, vi bliver der til den bitre ende! Men jeg sover altså ikke i telt! :'([/citat] Desværre, jeg bliver nødt til at ta hjem. Det kunne ellrs være rigtig godt... Men jeg er bare så meget hjemme-menneske at jeg helst vil vågne i min egen seng på min fødselsdag :$ [/citat] Nårh, hvor er du sød, Nadia (L) Det kan jeg godt forstå, du gerne vil. Du skal jo også have fødselsdagssang på sengen med deltagelse af Oliver for første gang i år! Men du skal altså komme! Mon ikke også Tynen gerne vil hjem at sove? Så kan I jo bare futte af ved 3-4-5-6 tiden 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.