en underlig fyr, hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Shibby

Lyder som et engangsknald for mit vedkommene..Jeg reagerede på samme måde med dem når jeg havde fået det jeg skulle

Men du virker varm på ham,så jeg håber han bare er den generte type! ^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

sarahb

synes absolut ikk du skal kræve en afklaring fra ham når i har knaldet en gang og skrevet på mails.. Synes det vil få dig til at virke meget svagere, vær den stærke og vær ovenpå og vær ligeglad, ikke at du er det, men viser det.

Anmeld

2. august 2010

Lillefe

Nu har jeg ikke lige læst alle de andre beskeder men min første tanke er at han muligvis har en kæreset.. men bare ikke får noget.. ved godt det ikke lige lyder så posetivt.....Men har engang oplevet sådan han var på samme måde.. det viste sig så han havde en kæreste!!

Anmeld

2. august 2010

Delilah

Måske det ville være nemmere at snakke med ham over det online spil i spiller sammen? Det kan jo være en fordel for ham at han er et "Sted" hvor han har en smule mere selvsikkerhed. 

Anmeld

2. august 2010

tinasmor

Har ikke læst de andre svar, men min tanke er: Han er bare ikke interesseret !

I noget seriøst i hvertfald.

Ville glemme ham. En der opfører sig sådan efter I har været intime sammen virker ikke som noget der er værd at samle på. Genert eller ej.

Anmeld

2. august 2010

Anonym trådstarter

jeg har valgt at skrive et pr ord til ham. for nogle lyder det måske lidt langt ude men det er hvad jeg har følt har været ret rette for mig. jeg har brug for et svar, det har jeg virkelig.

jeg skrev at jeg havde nydt at skrive med ham i den tid det stod på., hvilke indtryk han havde givet mig og hvordan jeg oplevede at møde ham. jeg sluttede af med at sige at han var en type jeg godt ku tænke mig at bruge mere tid på da jeg følte der var et eller andet der. jeg skrev at det måske var rusen eller måske ikke, at det ville jeg lade være op til ham. det endte med at jeg spurgte om han ville ses igen eller om han havde det bedst med at lade det ligge.

nu er jeg spændt på svar, selvføli håber jeg da til det sidste at han vil se mig igen men hvis han ikke gør, så har jeg da i det mindste fået et svar og kan komme videre, hvis i forstår

endnu engang 1000 tak for jeres råd

Anmeld

2. august 2010

Lillefe

Anonym skriver:

jeg har valgt at skrive et pr ord til ham. for nogle lyder det måske lidt langt ude men det er hvad jeg har følt har været ret rette for mig. jeg har brug for et svar, det har jeg virkelig.

jeg skrev at jeg havde nydt at skrive med ham i den tid det stod på., hvilke indtryk han havde givet mig og hvordan jeg oplevede at møde ham. jeg sluttede af med at sige at han var en type jeg godt ku tænke mig at bruge mere tid på da jeg følte der var et eller andet der. jeg skrev at det måske var rusen eller måske ikke, at det ville jeg lade være op til ham. det endte med at jeg spurgte om han ville ses igen eller om han havde det bedst med at lade det ligge.

nu er jeg spændt på svar, selvføli håber jeg da til det sidste at han vil se mig igen men hvis han ikke gør, så har jeg da i det mindste fået et svar og kan komme videre, hvis i forstår

endnu engang 1000 tak for jeres råd

krydser fingre for dig

Anmeld

2. august 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

krydser fingre for dig

ahh 1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.