en underlig fyr, hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

klmf

KaMa skriver:

Præcis! Jeg er nok heller ikke super optimistisk. Mit motto har altid været, at man ikke er i tvivl, hvis han er vild med dig.

Måske ikke den bedste leveregel, da jeg jo er håbløs single..haha.

Synes bare det er så ærgeligt at se de der piger (og fyre), som leder efter 1000 forklaringer på noget, der er så åbenlyst. Selv en genert mand havde reageret på de moves.

Til gengæld er du ikke sammen med en du tvivler på elsker dig Dem er der nok af, så hellere være fri til at finde de gode mænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Anonym trådstarter

lotchen aka Charlotte skriver:

Jeg synes ikke du skal bruge mere krudt på ham, helt ærligt. Som kama skriver; selv den mest generte fyr havde da reageret på dine beskeder, hvis han ville noget. De kan nok ikke lægge for meget i det med, at han ville komme forbi, det er nok ikke noget han har lagt for meget i.

Sorry, det er ikke for at være led, synes bare jeg har hørt den historie der lidt for mange gange. Fuck 'em and leave 'em.... Bliver så rasende på sådan nogle typer, piger som fyre.

Jeg praktiserede selv lidt uforpligtende sjov en overgang, men det var fandme altid efter jeg havde sikret mig, at fyren ikke ville sidde og vente ved telefonen bagefter, det er da det mindste man kan gøre.

Find en, der VIRKELIG gider dig i stedet for det useriøse pis der

Knus

ville haft sagt det samme som dig hvis det bare ik var mig der sad i situationen... øv øv

Anmeld

31. juli 2010

Pige2009

Ring til ham og spørg ham direkte Jeg har været samme sted og det ender med at ødelægge én, hvis man ikke får svar. Håber du får en positiv afklaring.

K.h. Linda

Anmeld

31. juli 2010

klmf

Anonym skriver:

ville haft sagt det samme som dig hvis det bare ik var mig der sad i situationen... øv øv

Åh ja, det er ALTID så meget nemmere at være rationel, når man ikke selv sidder med lorten (pardon my french).

Altså, hvad siger din mavefornemmelse dig?? Er han virkelig bare generte/TOP tilbageholdende type eller har han lavet houdinien på dig?? Ved godt det kan være så ydmygende at måtte indrømme, hvis man er blevet røvrendt, men altså hvis det er virkeligheden er det så ikke bedre at forholde sig til dét??

Stort knus, det er noget møg at have det sådan!

Anmeld

31. juli 2010

Lady Marion <3

Jeg har også altid spurgt ligeud hvis jeg var i tvivl   Gider da ikke bruge krudt på en fuser ,,

Anmeld

1. august 2010

mariamiss6

Jeg tror jeg ville skrive til ham imorgen, og direkte spørge om han er interesseret i at mødes igen. Eller om han hellere vil undvære. Fortæl ham at du virkelig ikke vil presse ham til noget, men bare gerne vil vide hvor du står henne i det her spil....

Anmeld

1. august 2010

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Jeg tror jeg ville skrive til ham imorgen, og direkte spørge om han er interesseret i at mødes igen. Eller om han hellere vil undvære. Fortæl ham at du virkelig ikke vil presse ham til noget, men bare gerne vil vide hvor du står henne i det her spil....

Anmeld

1. august 2010

Anonym trådstarter

lotchen aka Charlotte skriver:

Åh ja, det er ALTID så meget nemmere at være rationel, når man ikke selv sidder med lorten (pardon my french).

Altså, hvad siger din mavefornemmelse dig?? Er han virkelig bare generte/TOP tilbageholdende type eller har han lavet houdinien på dig?? Ved godt det kan være så ydmygende at måtte indrømme, hvis man er blevet røvrendt, men altså hvis det er virkeligheden er det så ikke bedre at forholde sig til dét??

Stort knus, det er noget møg at have det sådan!

Min mavefornemmelse siger han har røvrendt mig men min hjerne siger noget andet... derfor det er så skize svært.

Anmeld

1. august 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

det har jeg jo allermest lyst til at gøre men igen så synes jeg bare det er så ydmygende når jeg nu har skrevet før. måske jeg skulle gi det et pr dage (ved han er på noget familieweekend lige nu) og så se hvordan jeg har det i næste uge engang... hmm de dumme mænd altså

Anmeld

1. august 2010

klmf

Anonym skriver:

Min mavefornemmelse siger han har røvrendt mig men min hjerne siger noget andet... derfor det er så skize svært.

Så ville jeg gå efter mavefornemmelsen! Spild ikk eet sekund mere på den knold...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.