en underlig fyr, hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.556 visninger
37 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Anonym trådstarter

jeg har jo mødt en fyr gennem nettet som jeg har skrevet med gennem længere tid. vi taler om mange ting og har slet ik været indeover det der vedrører at vi skal være kærester, hvad vi søger i en partner el. lignende. vi har skrevet om alting og har en ret god kemi det virkede derfor lidt uskyldigt at mødes med ham.

jeg mødte ham i byen i sidste weekend vi har en fælles bekendt som også var der og vi alle 3 tog så hjem til mig til afterparty bagefter byturen.

natten igennem var der en del flirt i form at skub, smil, niv osv men jeg var nok den der var den groveste da jeg hurtigt fornemmede han var genert og lidt tilbageholdende. det hjalp lidt på det, at jeg var lidt frembrusende

på et tidspunkt falder han hen i min sofa og fælles veninden beslutter sig for at tage hjem. når hun står i døren på vej ud vågner han, hun spørger om de skal følges hvor han svarer at han tror han lige vil ryge en smøg? jeg lukker døren og sætter mig ved siden af ham i sofaen, det er tidlig om morgenen og jeg tilbyder ham at sove hos mig i min sofa. han takker ja og jeg går ind og henter en dyne til ham. så går jeg ind på wc og tager min natskjorte på og tænker... fandme nej om han skal ligge der inde!!!!

jeg går ind til ham og siger han er meget velkommen at ligge i min seng hvis han har lyst til det og han virker lidt eftertænksom og spørger om den nu er meget bedre end min sofa... jeg blir rigtig flov og mumler et eller andet og ender med "det er altså ikke fordi jeg forventer el regner med noget el lægger op til dig" hihihi... nå men han siger så at han gerne vil sove i min seng.

vi ligger så der under hver sin dyne og snakker om rigtig mange ting, det er rigtig rart vi er begge meget trætte og fulde og har øjnene lukket mens vi snakker til hinanden.

jeg spørger om jeg må ligge hos ham og han siger ja, jeg strækker hans arm ud og lægger mig ind til ham (vi har på det tidspunkt ik kysset el noget). det føles simpelthen bare så lækkert og jeg fortæller ham at jeg synes det er rart at ligge hos ham og han siger det samme eller I LIGE MÅDE (hader når mænd gør det)

vi begynder begge at nusse og det blir lidt hot, jeg tager initiativ til at kysse og vi kysser.... mmmmmmmmmmm så skønt!! så sker der der jo sker når folk føler sig tiltrukket af hinanden... kønsdelene begynder at vibrere osv osv men jeg stopper det da jeg lige har fået min mens. han virker til han gerne vil alligevel men jeg er tilbageholdende da jeg synes det bliver noget værre snask og selvføli også fordi vi jo ik kender hinanden og det er første gang (virker upassende).

så falder jeg i søvn og vågner med, at han lige laver snigeren bag mig når jeg ligger og sover... og ladys DET VAR SIMPELTHEN FANTASTISK DEJLIGT!!!! Vi sover så videre og jeg vågner ved at han spørger mig om det ik er ret sent om eftermiddagen? han står op og tjekker klokken, jeg står så op og igen sidder vi i sofaen sammen.... denne gang drikker vi dog kun cola

alt det romantiske, seksuelle er forsvundet... han rører ikke ved mig en eneste gang. jeg lagde hånden kærligt på hans ryg engang og spurgte hvordan han havde det... fik ik noget fysisk respons så jeg holdt derfor ligesom igen resten af tiden.

jeg havde så svært ved at tyde ham, han virkede ikke som han havde travlt med at komme afsted idet han jo sad en time og snakkede med mig... men han hverken rørte med mig eller noget og det synes jeg er underligt efter han trods alt har haft sex, været nøgne sammen og alt det der.

inden han gik fik jeg 2 kys med lukket mund og et kram... han sagde han nok hellere måtte komme forbi og vise mig noget i et onlinespil vi begge 2 spiller, engang.

lige en sidebemærkning: inden jeg mødte ham havde han mit nr og jeg hans, jeg kunne finde på at sms engang imellem men fik aldrig noget svar medmindre jeg stillede spørgsmålstegn ved et el andet. så jeg formodede at han ik er sms typen (DE FINDES JO OGSÅ!!!) 3 Uger efter han havde fået mit nr smsede han mig for første gang og det var mere en "go weekend besked" ellers ik noget der udviklede sig til noget samtale. endnu engang fik jeg konstateret at han bare ik er typen der smser.

jeg skrev en sms til ham efter han tog hjem den eftermiddag  hvor jeg takkede for en dejlig aften og sagde det var den lækreste måde jeg var blevet vækket på igennem længere tid... tænkte på at få noget frækt ud af ham nej næ nej... han svarede næste dag at det også var COOL at møde mig og så på sådan en dejlig dag. derudover skrev han kun, at hvad han lige havde fået ned i maven pga tømmermændene.

efter det skrev jeg at jeg ik håbede jeg havde været for ond ved ham (mente mht skub, niv osv) og tog lidt pis på at det jo var kærligt ment... det svarede han aldrig på.

torsdag skrev jeg en sms inden jeg faldt i søvn.. jeg skrev at jeg lige syntes han skulle vide, at jeg havde tænkt på hvor dejligt det var at ligge i hans arme den nat og at jeg syntes han havde nogle dejlige arme. (sådan en sød besked u know) men intet svar

jeg sidder sådan lidt nu og aner ik hvad jeg skal tænke og ikke tænke... jeg kan jo ikke skrive mere til ham da det jo egentlig burde være ham der gør noget men det er så frustrerende ikke at vide om det var en big time mistake fra hans side eller hvad der går igennem hans hovede...

hvad ville i gøre ??????? 

den frustrerede som gerne vil høre alt det han ikke siger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

line melias mor

min første tanke er at han er genert. der findes fyrer der er ekstrem generte. jeg havde engang sådan en kæreste og syntes det var lidt fedt i starten men sådan et forhold kunne ikke holde for mig. jeg manglede modspil big time.

Anmeld

31. juli 2010

Anonym trådstarter

line melias mor skriver:

min første tanke er at han er genert. der findes fyrer der er ekstrem generte. jeg havde engang sådan en kæreste og syntes det var lidt fedt i starten men sådan et forhold kunne ikke holde for mig. jeg manglede modspil big time.

jeg er ikke i tvivl om han er genert men jeg synes jo det var extremt... og er extremt hvis han ik kan svare mig? skal jeg bare lade ham være eller?

Anmeld

31. juli 2010

line melias mor

Anonym skriver:

jeg er ikke i tvivl om han er genert men jeg synes jo det var extremt... og er extremt hvis han ik kan svare mig? skal jeg bare lade ham være eller?

det er jo lettere sagt end gjort men ville jeg gøre. jeg tror ikke rigtig du ville kunne leve med sådan en i længden. tror du ikke du ville blive træt af at "jagte" ham og aldrig få modspil

Anmeld

31. juli 2010

anna-jonas

Ja............gi' ham lidt tid. Lad være at presse på............lev dit liv som ellers, og laf ham komme til di, hvis han har noget på hjerte. Tænk over, om du kan være sammen med en mand der er så initiativløs, for det er vel det han er. Måske er han det også i andre sammenhænge i livet..................og det kan godt blive belastende. Jeg taler her af egen erfaring.

Anmeld

31. juli 2010

Vial

He is not into you!

Tror bare, at du skal glemme ham og komme videre. Det bliver altså så kikset, når det er envejs kommunikation.

Op på hesten igen

Anmeld

31. juli 2010

klmf

Oh boy... Jeg er måske ikke den mest optimistiske, så feel free til at ignorere mit indlæg.

Men jeg synes godt nok det lyder til, at han ikke er interesseret i mere. Ellers ville han vel skrive tilbage, ringe eller noget?

Jeg ville nok ikke gøre mere, for ville føle mig dum ved at blive vde med at kontakte ham uden at få svar. Måske den fælles veninde kan snuse noget op - er han genert/tilbageholdende eller ikke interesseret i mere?

Uanset hvad, så har du da fået en god oplevelse om natten og morgenen Àt han så ikke kan finde ud af at melde noget som helst tilbage, det er da bare for træls

Hmmm.... Håber du finder noget afklaring

Anmeld

31. juli 2010

Vial

lotchen aka Charlotte skriver:

Oh boy... Jeg er måske ikke den mest optimistiske, så feel free til at ignorere mit indlæg.

Men jeg synes godt nok det lyder til, at han ikke er interesseret i mere. Ellers ville han vel skrive tilbage, ringe eller noget?

Jeg ville nok ikke gøre mere, for ville føle mig dum ved at blive vde med at kontakte ham uden at få svar. Måske den fælles veninde kan snuse noget op - er han genert/tilbageholdende eller ikke interesseret i mere?

Uanset hvad, så har du da fået en god oplevelse om natten og morgenen Àt han så ikke kan finde ud af at melde noget som helst tilbage, det er da bare for træls

Hmmm.... Håber du finder noget afklaring

Præcis! Jeg er nok heller ikke super optimistisk. Mit motto har altid været, at man ikke er i tvivl, hvis han er vild med dig.

Måske ikke den bedste leveregel, da jeg jo er håbløs single..haha.

Synes bare det er så ærgeligt at se de der piger (og fyre), som leder efter 1000 forklaringer på noget, der er så åbenlyst. Selv en genert mand havde reageret på de moves.

Anmeld

31. juli 2010

Anonym trådstarter

det er netop dét jeg har brug for AFKLARING og at vide hvor jeg står.

hvis han ik er interesseret hvorfor sagde han så at han ville kigge forbi en dag inden han gik? ... måske han har skiftet mening... æv æv

synes bare det er så surt at han baaare kan bolle mig og så hører jeg ik mere jeg synes det er uværdigt, virkelig uværdigt og jeg kunne så godt tænke mig at spørge ham om hvorfor han ik skriver om der er en årsag til det men omvendt så har jeg ik lyst til at virke som den dumme

Anmeld

31. juli 2010

klmf

Anonym skriver:

det er netop dét jeg har brug for AFKLARING og at vide hvor jeg står.

hvis han ik er interesseret hvorfor sagde han så at han ville kigge forbi en dag inden han gik? ... måske han har skiftet mening... æv æv

synes bare det er så surt at han baaare kan bolle mig og så hører jeg ik mere jeg synes det er uværdigt, virkelig uværdigt og jeg kunne så godt tænke mig at spørge ham om hvorfor han ik skriver om der er en årsag til det men omvendt så har jeg ik lyst til at virke som den dumme

Jeg synes ikke du skal bruge mere krudt på ham, helt ærligt. Som kama skriver; selv den mest generte fyr havde da reageret på dine beskeder, hvis han ville noget. De kan nok ikke lægge for meget i det med, at han ville komme forbi, det er nok ikke noget han har lagt for meget i.

Sorry, det er ikke for at være led, synes bare jeg har hørt den historie der lidt for mange gange. Fuck 'em and leave 'em.... Bliver så rasende på sådan nogle typer, piger som fyre.

Jeg praktiserede selv lidt uforpligtende sjov en overgang, men det var fandme altid efter jeg havde sikret mig, at fyren ikke ville sidde og vente ved telefonen bagefter, det er da det mindste man kan gøre.

Find en, der VIRKELIG gider dig i stedet for det useriøse pis der

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.