en underlig fyr, hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

Daisy

KaMa skriver:

Præcis! Jeg er nok heller ikke super optimistisk. Mit motto har altid været, at man ikke er i tvivl, hvis han er vild med dig.

Måske ikke den bedste leveregel, da jeg jo er håbløs single..haha.

Synes bare det er så ærgeligt at se de der piger (og fyre), som leder efter 1000 forklaringer på noget, der er så åbenlyst. Selv en genert mand havde reageret på de moves.

Dét tænkte jeg også. Hvis en fyr kan li dig tøver han ikke med at svare/kontakte én med det samme. Hvis han venter til weekenden med at kontakte, så er det desværre bare et 'booty call'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Øhm, jeg er ked af det men min første og eneste tanke efter at have læst dit indlæg er "he's just not that into you" Jeg ville glemme ham og komme videre - ihvertfald ville jeg absolut ikke sende flere sms'er!!!!

Anmeld

1. august 2010

Kb

Rosa skriver:

Øhm, jeg er ked af det men min første og eneste tanke efter at have læst dit indlæg er "he's just not that into you" Jeg ville glemme ham og komme videre - ihvertfald ville jeg absolut ikke sende flere sms'er!!!!

Absolut enig.... drop ham.

Anmeld

1. august 2010

XXSS

Kender alt for godt typen, der ikke rigtig gider det der sms, min mand var lige sådan i starten, men det har ændret sig.

Det er svært at sige med ham - måske er han generet/spiller kostbar! Jeg har selv været i situationen mange gange - jeg ville også ringe eller skrive til ham for at få et svar som jeg kan forholde mig til nu og her! og ellers droppe ham - selvom det er svært nu hvor du lige har fundet en at flirte med igen

Anmeld

1. august 2010

sarahb

tror bare du slet ikk skal kontakte ham. Mange fyre mister interessen når pigen tager initiativ konstant.. Og desværre mister mange også interessen efter de har fået noget.

Anmeld

1. august 2010

Anonym trådstarter

tak for alle jeres råd til mig de fleste af jer synes bare jeg skal glemme ham og siger han ikke er interesseret i mig. jeg ville sige det samme hvis jeg var jer men jeg synes bare ikke det er så nemt når vi jo virkelig har fået opbygget noget via mails. vi elskede hinandens breve som handlede om alting i hele verden, vi talte om barndommen, politik, vores måde at se verden på og hvorfor vi så den som vi gjorde o.l det var virkelig interessant.

fordi vi har skrevet så meget og han på den måde er kommet så tæt på min person synes jeg at jeg har fortjent en forklaring / svar/ afklaring, synes i det er for meget? jeg mener, han er jo ikke bare en tilfældig som jeg har mødt i byen og som så siden ik har vist interesse for mig. som han er nu (tavshed) har han været længe, også inden jeg mødte ham (i perioder). fordi vi nu har været sammen forventer jeg mere, det er måske det der er gået galt her... eller???

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

KaMa skriver:

He is not into you!

Tror bare, at du skal glemme ham og komme videre. Det bliver altså så kikset, når det er envejs kommunikation.

Op på hesten igen

Sku lige til at skrive det..haha. Har "He´s just not that into you" i bogreolen...den burde alle kvinder læse

Anmeld

2. august 2010

Vial

tak for alle jeres råd til mig de fleste af jer synes bare jeg skal glemme ham og siger han ikke er interesseret i mig. jeg ville sige det samme hvis jeg var jer men jeg synes bare ikke det er så nemt når vi jo virkelig har fået opbygget noget via mails. vi elskede hinandens breve som handlede om alting i hele verden, vi talte om barndommen, politik, vores måde at se verden på og hvorfor vi så den som vi gjorde o.l det var virkelig interessant.

fordi vi har skrevet så meget og han på den måde er kommet så tæt på min person synes jeg at jeg har fortjent en forklaring / svar/ afklaring, synes i det er for meget? jeg mener, han er jo ikke bare en tilfældig som jeg har mødt i byen og som så siden ik har vist interesse for mig. som han er nu (tavshed) har han været længe, også inden jeg mødte ham (i perioder). fordi vi nu har været sammen forventer jeg mere, det er måske det der er gået galt her... eller???

Du kunne have givet ham din ene nyre og reddet hans mor fra druknedøden.. Det ændrer ikke på, at når han har stukket dig, så mister han alt interesse, hvis den ikke lige var der.

Sorry, men sådan er relationer også.

Anmeld

2. august 2010

Vial

dorthemus skriver:

Sku lige til at skrive det..haha. Har "He´s just not that into you" i bogreolen...den burde alle kvinder læse

Haha. Kender ikke bogen - men kender begrebet.

Tror egentlig ikke, at jeg behøves at læse bogen. Jeg skulle nok hellere læse en bog med titlen: Gi' han nu en chance

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Haha. Kender ikke bogen - men kender begrebet.

Tror egentlig ikke, at jeg behøves at læse bogen. Jeg skulle nok hellere læse en bog med titlen: Gi' han nu en chance

Den har jeg læst..den fik jeg ikke noget ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.