Bimmer 15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

DK

Malonde1985 skriver:

Super fin mavse

Jeg er kun ca. 1 uge efter dig, og min mave er slet ikke vokset halvt så meget som din.. Bliver lidt nervøs. Er begyndt at kunne mærke at den er ved at blive lidt hårdere, og der er kommet en lillebitte bule, men slet ik på størrelse med din og jeg er også 2. gangs fødende.. .. Hmm.. det kommer vel snigende lige pludselig .

Hvornår skal du have lavet kønscanning? Kan man ik få kønnet at vide til den der misdannelsesscanning? Ellers må jeg lige booke mig ind på en klinik

Altså alle, inkl. min læge, bliver overraskede over størrelsen på min mave, så jeg er helt sikker på det er mig der er "unormal" og vokser vildt stærkt, og ikke din mave der er for lille! Jeg var ved lægen tirsdag og han var bare sådan "hold da op du er blevet stor, skal jeg ikke lige mærke på dig engang". Og så trykkede han mig udenpå maven hvor på han sagde "nååå, jamen det er jo bare fedt!". Så er der styr på det, he he Jeg har ikke taget så meget på endnu, men altså det er ikke baby det hele derinde!

Hvis de kan se kønnet ved MD-scanningen så vil de vist gerne fortælle det. Men de bruger vist ikke sådan tid på at kigge efter det. Men jeg tror langt de fleste får det at vide det. Vi har kun booket den anden tid privat for at min datter kan komme med når vi får kønnet at vide. Der må nemlig ikke komme børn med til scanninger på Horsens sygehus. Det ville nu heller ikke være rart hvis hun var med til MD og det så viste sig at der var noget helt galt.... Det ville være så synd for hende!

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.