Bimmer 15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.885 visninger
30 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

DK

Første brud på linjen, et billede taget lørdag og ikke fredag! Jeg var på ferie, meeen mon ikke det går

Maven er bulet SUPER meget! Det ses ikke så meget på billedet (hvad er der med de billeder) men man har næsten kunne se hver morgen jeg er stået op at den lige er blevet lidt større! Jeg har nu ingen jakker der kan lukkes mere, men så bliver de bare lukket i halsen og i bunden, og en enkelt knap under brystet og så kører det, he he!!

Kun 9 dage til kønsscanning, uhhhhh.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

merichs

SÅ fin en mave!

Anmeld

31. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hooold da ferie der er sket noget!!! Jeg var så stor i - ja - 25.uge tror jeg Hvis den dog bare havde været ligeså fin...

Anmeld

31. juli 2010

NinaNymannMadsen

sikke en fin mave. der sker da bare meget

Anmeld

31. juli 2010

DK

Rosa skriver:

Hooold da ferie der er sket noget!!! Jeg var så stor i - ja - 25.uge tror jeg Hvis den dog bare havde været ligeså fin...

Ja den er gået amok. Sammen med mine ledbånd i lænden/bækkenet. Av av av... Hvis jeg bøjer mig for at binde sko/ samle noget op eller lign. mere end 3 gange om dagen så kan jeg ikke gå efter kl. 20.30! Så jeg får allerede kongelig handicap-behandling, da fysioterapuet-veninden siger det er den direkte vej mod bækkenbundsløsning hvis jeg ikke passer på. Så ballerinaer, flip-flops og stilletter er lagt på hylden og jeg render rundt i mine pink-nike-løbesko der støtter så dejligt.... Ligner crap til alle de blomstrede sommerkjoler, men skoene er tilgengæld lykkelige for at blive brugt lidt, og Mikkel får et smil på læben hver gang han får øje på mig i kondier og sommerkjole der ser muggen ud, he he....

Anmeld

31. juli 2010

DK

Astasmor skriver:

sikke en fin mave. der sker da bare meget

Ja den er en fin uge 16 mave. Hvad skal det dog ikke ende med, thi hi!

Anmeld

31. juli 2010

DK

merichs skriver:

SÅ fin en mave!

Taaark!

Anmeld

31. juli 2010

NinaNymannMadsen

DK skriver:

Ja den er en fin uge 16 mave. Hvad skal det dog ikke ende med, thi hi!

haha ja det jo lige det. det får vi jo at se.

men når den er så fin nu skal den da nok også være rigtig fin nær du er høj gravid.

Anmeld

1. august 2010

Mettemus

DK skriver:

Ja den er gået amok. Sammen med mine ledbånd i lænden/bækkenet. Av av av... Hvis jeg bøjer mig for at binde sko/ samle noget op eller lign. mere end 3 gange om dagen så kan jeg ikke gå efter kl. 20.30! Så jeg får allerede kongelig handicap-behandling, da fysioterapuet-veninden siger det er den direkte vej mod bækkenbundsløsning hvis jeg ikke passer på. Så ballerinaer, flip-flops og stilletter er lagt på hylden og jeg render rundt i mine pink-nike-løbesko der støtter så dejligt.... Ligner crap til alle de blomstrede sommerkjoler, men skoene er tilgengæld lykkelige for at blive brugt lidt, og Mikkel får et smil på læben hver gang han får øje på mig i kondier og sommerkjole der ser muggen ud, he he....

Birkenstock! Reder mine fusser hver dag... ikke de smarteste, men kan sagtens gå an.

Toplækker mave som altid!

Anmeld

1. august 2010

sofie85

DK skriver:

Første brud på linjen, et billede taget lørdag og ikke fredag! Jeg var på ferie, meeen mon ikke det går

Maven er bulet SUPER meget! Det ses ikke så meget på billedet (hvad er der med de billeder) men man har næsten kunne se hver morgen jeg er stået op at den lige er blevet lidt større! Jeg har nu ingen jakker der kan lukkes mere, men så bliver de bare lukket i halsen og i bunden, og en enkelt knap under brystet og så kører det, he he!!

Kun 9 dage til kønsscanning, uhhhhh.....

Super flot mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.